børge Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ikke kødd me scorpion potta... det e den råeste potta som noen gang e laga te bmw..=P
///Mysild Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 hahah... men du kan ikke nekte for at den bråker noe jævlig!! syntes det er litt for honda civic jeg...
Pringels Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Uhh, vil ha Bilen din har sannelig blitt sinnsykt fin vil jeg si Det er sånn en e36 skal se ut Scorpion er rått annlegg , men bråker endel ja..Dtm er faktisk ikke så stygt
Superbeetle Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Kul lyd i scorpion da Men ikke noe særlig for langkjøring, får litt vondt i hodet etterhvert Jeg kjøpte rustfri supersport til min bil, lager litt mindre lyd enn scorpion men fortsatt en del lyd og mer enn eisenmann.. Jeg fikk forresten for DTM-look.. Har tidligere vært helt imot det, men har i det siste begynt å like det litt. Kommer veldig an på hvilken stil man har på bilen
lunde Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Er fet med lyd,men kan ikke ha for mye heller! DTM tror jeg hadde vært tøft på min bil altså Får tenkte på det, har ikke råd til noen som helst nå mest , nå som alt av penger går til presanger osv Takk for det pringels Superbeetle:Har faktisk alltid synest at Dtm har vært tøøft på bmw,men får sjå
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 jeg har dtm, passer vippen opp på vingen men vurdere 2 strake i m3 utførelse
lunde Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Jeg vurdere faktisk og bytte vinge og jeg, nå som du snakker om det! Har fått tilbud på en ,samma som deg mysild...fra maxam tuning!
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 jepp... er jo den fineste om ingen vinge på e36
lloydsb Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 jepp... er jo den fineste om ingen vinge på e36 er fin ja, men begynner og bli endel av de
lunde Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Er gt vinga ja, den er jo dritt fin! Men jeg får stikke ned en tur i garasjen, skal gjøre dagens innsats på bilen
lloydsb Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 hva skal du gjøre nå da? blir ikke noe med han ! haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå