lloydsb Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Idag var vi ute å crusa Jevla tight og fin den diffen din LUNDE ! Gått 120.000, Satan å nice! eller hva SONDRE ?
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 fåkk åff!! hehe... snakka med øystein... kansje han har en 320 diff med brems... men vet ikke om jeg vil ha det
lloydsb Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 fåkk åff!!hehe... snakka med øystein... kansje han har en 320 diff med brems... men vet ikke om jeg vil ha det nei den skulle jeg ha
lloydsb Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 hmmm... jeg har en pm som sier noe annet å faen men har han så er jeg litt intr selv...
lunde Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Jauda, dere finner ut av det! Jeg har fått tak i senksett nå ,så det blir montert imorra etter jobb engang! Valget falt på FK Automotive Highsport Justerbart Coilovers!
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Igår fikk vi montert settet!Fy faen å stift! Helt rått og kjøre med! Anbefales på det varmeste! Tok en skikkelig vask før jeg tok bildene Bilder fra moteringen kommer etterpå ,men her er noen ferdig bilder! Skikkelig førnøyd med høyden!
lloydsb Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Noen bilder fra montering og første prøve tur Peis kos.. Garasjen er ikke isolert. Men fikk hvertfall 5-10 pluss grader før vi begynte( 6 minus ute) Pakkene fra koed vel hjemme (Min den store) (lunde's coilovers)
///Mysild Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 en AE på hver side og de mørke blinklysene var jeg ikke spes fan av!
m-alpin Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 sot frontlykter å,å sorte nyrer så er du der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå