leif harald Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Hadde det vært en orginal M3 så hadde jeg aldri brukt den i rallycross, men siden den er ombygd så går det fint Frister å ta den med til rudskogen når det er Gatebil festival der Men får se, skal ivertfall ta den med meg når det er Autoslalom aa okda, men uanz. forgale med alt det me steinsprut å stein. asfalt denne bilen liker Men autoslalom på årabråt? må ha skilt der, nytter ike med prøveskilt en gang
bmwrasaren Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Hehe. Ja er vel mer en asfalt bil Tror vi som kjører rallycross biler skal få lov til å kjøra litt show på årabråt, så da slipper vi skilt
leif harald Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Hehe. Ja er vel mer en asfalt bil Tror vi som kjører rallycross biler skal få lov til å kjøra litt show på årabråt, så da slipper vi skilt Niice Nor blir det reklame/klistremerker på bilen da?
bmwrasaren Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Håper på at merkene er på plass denne uken Bilen er litt naken sånn som den er nå, så skal bli godt å få på noe merker.
FRANKEN24 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Hei. Bra prosjekt. Trenger du deler til motor må du rope ut. Har en komplet e-28 m5 motor liggende. Det skal vistnokk være en sprekk i toppen, men har ikke studert det så nøye da jeg ikke skal bruke motoren.
bmwrasaren Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Kjørte mitt første løp med BMWèn i helgen. Det endte med en 2 plass
tom arne Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 grattis:o) hvordan var den å kjøre. merket du de exstra kg i front.hvilke dempere har du framme?
bmwrasaren Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Takk Bilen var faktisk meget god å kjøre! Jeg trodde egentlig at det skulle bli mer vanskelig å kjøre bilen, men den er faktisk ganske lettkjørt Fremme så har jeg noen billige coilovers, jeg vet ikke helt hvilket merke de er.
bmwrasaren Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Kjørte i Vikedal i helgen. Kom på en 3 plass! Så nå ligger jeg på delt 1 plass i Vestlandsmesterskapet. Legger med en film fra 1 omgang, kom på en 2 plass bak en Volvo 940.
Weltzin Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 har noken bilder av deg fra løpet i Bergen. (det sista er tatt av Silje-Renèe) Ligg noken fleire på http://gallery.microbox.org/v/Weltzin/Bilcross/2009/180409/ , men var så mangen sider at eg gadd ikkje leita gjennom alle...
tom arne Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Kjørte i Vikedal i helgen. Kom på en 3 plass! Så nå ligger jeg på delt 1 plass i Vestlandsmesterskapet.Legger med en film fra 1 omgang, kom på en 2 plass bak en Volvo 940. hehe. du imponerer stadig det kaller jeg ryddig å bra kjørt,så veldig artig ut den banen.jeg satser på å kjøre hele cupen,første løp er 30 mai.hvis min fungerer noe tilknermet din bmw,så ser det ut for at jeg får det gøy men vilken diff/utveksling har du på din? så du kjørte for det meste på 3 å 4 gir
E30_Dale Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Rått, sko vert i vikedal men glømte det Men eg såg kjerra sto utforbi garasjen din, ska sei dei skjermane va breie:-)
bmwrasaren Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Kjørte i Vikedal i helgen. Kom på en 3 plass! Så nå ligger jeg på delt 1 plass i Vestlandsmesterskapet.Legger med en film fra 1 omgang, kom på en 2 plass bak en Volvo 940. hehe. du imponerer stadig det kaller jeg ryddig å bra kjørt,så veldig artig ut den banen.jeg satser på å kjøre hele cupen,første løp er 30 mai.hvis min fungerer noe tilknermet din bmw,så ser det ut for at jeg får det gøy men vilken diff/utveksling har du på din? så du kjørte for det meste på 3 å 4 gir Takk Jeg kan love deg at du kommer til å ha det gøy, meget artige biler å kjøre når de får litt hester under panseret Hehe. Kjører med 325Ix bakaksling med 4,10 utv. Orginal sperr. Fungerer helt greit, men kunne tenkt meg enda høyere utveksling, fått den enda litt tettere på gira Skal du kjøre Norges Cup i år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå