Nylund Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 noen som vet hvor det kan skaffest bilstein dempere? trenger kun dempere forran,finner ingen som selger kun det! er forøvrig til ein bmw e-39 525 touring 01'!! takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Auto-trio! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Auto-trio! Takk så mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hei GS BILDELER blir nå hovedimportør for Bilstein til BMW i Norge Regner med å ha hele bilstein programmet inn på lager til nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 HeiGS BILDELER blir nå hovedimportør for Bilstein til BMW i Norge Regner med å ha hele bilstein programmet inn på lager til nyåret. Hei! åja,da kan eg sikkert bestille der i fra da,eventuelt gjennom jobben.. har du noe circa priser nå,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 HeiGS BILDELER blir nå hovedimportør for Bilstein til BMW i Norge Regner med å ha hele bilstein programmet inn på lager til nyåret. Hei! åja,da kan eg sikkert bestille der i fra da,eventuelt gjennom jobben.. har du noe circa priser nå,eller? Kommer ut på nett alt sammen , men det er noen hundre vare nr som skal registreres og linkes. Så priser kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 HeiGS BILDELER blir nå hovedimportør for Bilstein til BMW i Norge Regner med å ha hele bilstein programmet inn på lager til nyåret. Oi, det er musikk i mine ører. Får håpe dere kommer til å levere knallpriser, og selvfølgelig store rabatter til CCN medlemmer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 ja rabatter må det bli til bmw ccn 15 % på bilstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Jeg kjøpte mine bilstein hos Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Hehe, skal like å se at GS matcher Koeds priser på Bilstein ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Hehe! husker ikke hva jeg betalte akkurat nå...men var billigst hos Koed da jeg undersøkte ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå