Gå til innhold

e36 320i coupe selges: SOLGT!

MERN
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er en 1993 mod. BMW 320i coupe, solgt i Tyskland i 1992. Importert til Norge i 2000. Den har gått 278000 men bærer ikke preg av dette. Eu godkjent Fredag 28. November 2008.

Denne bilen ble levert originalt med m-tech understell, 25% diffbrems, sportsinteriør i svart skinn med setevarme og cruise controll. Den har den lille kjørecomputeren med check controll og ute temp. Fargen er brokatrot metallic.

Det er rustfri Supersport bakpotte med dobbel stuss (satt på etter bildene ble tatt), og supersport coilovers på bilen. Det er TÜV papirer på bakpotte og senkesett, så dette kan godkjennes.

Det er bare 1 felgsett med bilen, 17" alu felg med vinterdekk.

Jeg har montert "grå" blink foran, som passer med fargen på org. hovedlykter. og satt på baklykter med "grå" blink. Har også satt på m-tech sidelister og M3 speil. Det sitter M3 frontfanger på bilen og jeg har nye M3 sideskjørter og ny M3 bakfanger liggende (Ikke pakket ut av esken). Dette har jeg ikke fått tid til å lakkere og montere.

Har også lyktelister men de er flasset i lakken, så de er tatt av.

Alt av org. deler medfølger. Det er:

bakpotte

fjærer og dempere

baklykter

blinklys foran

speil

sidelister

Det negative er en liten skade helt fremme på kanalen på høyre side, den er bulket litt inn, synes på bildene. Og det er litt rust helt fremme på kanalen på venstre side mot fremhjulet. Elles bra i forhold til rust.

Har kjøpt meg annen bil nå så denne skal bort.

Pris: starter med bud da jeg ikke har sjekket opp prisen så nøye enda.

Ta kontakt på forum eller tlf:99232366

kky801s3d8s2asiloubb.jpg

x2tndhk5jydihq6le3wb.jpg

6wkoyf5gcehj8zg08dv6.jpg

qgm8mfnezdqd76o48knw.jpg

o7kgd1hov8xe7v1qlebj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt mulighet til å vært inne på forumet her siden jeg bumpa denne desverre..

Prisantydning har jeg satt til 50-60 000. dette fordi den nettopp er eu godkjent, det er en del deler med, det er org. m-tech understell og org. 25% diffbrems.

Jeg har lagt bilen på autodb.no til 60 000.

Jeg tar imot bud, men ikke skambud. dere er også velkommen med deres tanker om hva jeg kan få for denne bilen.

Kan selges uten ekstra deler. kan også selges helt orginal.

Bilen selges pga at den blir for dyr for meg å ha nå, da jeg studerer, pusser opp et gammelt hus og har en annen bil. Føler også at jeg da heller ikke får tatt nok vare på bilen da tiden ikke strekker til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket opp vin. nr. på bilen å sjekket hvordan den ble levert fra fabrikk. fikk da denne informasjonen som står under her:

Type 320I (EUR)

Dev. series E36 (2)

Line 3

Body type COUPE

Steering LL

Door count 2

Engine M50

Cubical capacity 2.00

Power 110

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour BROKATROT METALLIC (259)

Upholstery SCHWARZ LEDER (0203)

Prod. date 1992-11-10

209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)

240 LEATHER STEERING WHEEL

314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

428 WARNING TRIANGLE

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

520 FOGLIGHTS

529 MICRO FILTER

540 CRUISE CONTROL

542 CHECK CONTROL

556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

654 BMW BAVARIA C III

704 M SPORT SUSPENSION

801 GERMANY VERSION

848 ENLARGED WIRING HARNESS

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

m-tech understell er M sport suspension, fjærer og dempere hvertfall, sånn som jeg forstår det av denne listen her..

Jeg har også glemt å nevne at jeg byttet bensinpumpe i sommer og har satt inn stabstag i motorrom. det ligger kabler klart for å sette inn basskasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...