Hesleskaug Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hadde tenkt å restaurere dem. Tøffe felger på E30. De er blitt sandblåst. Har litt skrammer her og der. Trengs litt mer arbeid. Bud ønskes Ser slik ut på bil.....som står i snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 de skal jeg ha!:D pris på de da?^^ 1k?^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 får jeg 1500 eller over er de solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 2k inkl frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Lei å sende felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 hvor brei er kanten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 hvor brei er kanten? Har ikke peiling. Skal måle når jeg kommer hjem i dag jeg. Det er ikke noe voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Faen at jeg ikke har E30 nå da, siklet etter slike felger da jeg hadde det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Faen at jeg ikke har E30 nå da, siklet etter slike felger da jeg hadde det ! Du får konvertere til 4bolt på 850n din da vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Lei å sende felgene. men som jeg sa.. jeg betaler for at du gjør det;) så syns ikke det er så dumt av deg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 hvor brei er kanten? Så brei er kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Blitt budt 2500kr ink frakt. Selges for 2000kr for de som henter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter.Thorbjørnsen Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Noe kast i felgene? Er interessert i disse, hvor mye inkl frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Noe kast i felgene?Er interessert i disse, hvor mye inkl frakt? Må nok ha på noen lodd. Men tror ikke det er veldig farlig. Selges for 1000kr hvis de hentes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter.Thorbjørnsen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 1000 pluss frakt til bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå