Jørgen Lie Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 Er egentlig bare på utkikk etter det fremre røret, hvis del delen som sitter opp mot manifoil er hel. Og er hel en 20-30 cm videre nedover. skal prøve å få sett på d så snart jeg blir frisk. ligger med 40 i feber..
B®O®™ Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Jeg byr 30kr inkludert frakt for spylevæske tank lokket:p Haha har mistet det på min så om du bare kan putte det i et brev og sende hadde det vært konge!
Jørgen Lie Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 Jeg byr 30kr inkludert frakt for spylevæske tank lokket:p Haha har mistet det på min så om du bare kan putte det i et brev og sende hadde det vært konge! hehe, skal nok få fikset d.. men må frisk først!
B®O®™ Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Flott! Er litt rar del og spørre etter men vil jo ikka ha fullt av gris rundt om i motorrommet haha:p Ikke er det noe vits og bestille nytt heller på gs som også er utsolgt haha. Høggern hadde heller ikke. Jeg vet at det går i en konvolutt med 5 eller 10kr frimerke hværtfall:p
Jørgen Lie Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Flott!Er litt rar del og spørre etter men vil jo ikka ha fullt av gris rundt om i motorrommet haha:p Ikke er det noe vits og bestille nytt heller på gs som også er utsolgt haha. Høggern hadde heller ikke. Jeg vet at det går i en konvolutt med 5 eller 10kr frimerke hværtfall:p hehe, ordner seg den.
Jørgen Lie Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 bumper litt, siden i morgen er siste sjans for å få sendt noe. neste gang blir om 1, evt 2 uker da jeg må på skolebenken igjen en tur. GODT NYTTÅR!!
Jørgen Lie Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 ingen som trenger noe?? har andre ting enn det på lista også fra hel delebil..!
Olav Otterlei Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Er det 4dørs delebil du har? Skulle hatt den lista som er på venstre bakdør, alså utenpå døra! Vanskelig å få den av hel men, hehe:)
Jørgen Lie Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Er det 4dørs delebil du har?Skulle hatt den lista som er på venstre bakdør, alså utenpå døra! Vanskelig å få den av hel men, hehe:) har 4dørs ja.. hehe, skal sjekke om den e heil den som står på å om den bli tatt av heil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå