Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt ned bakstillinga for å skifte foringern og bremserør. Så nå når jeg skulle sette det sammen fikk jeg ikke bærearmene til så passe i traversen uansett hvordan jeg vrei og vendte på det. Kan det ha seg slik at jeg har klart å bøye eller ødelegge noe mens jeg har skifta foringer, eller skal det bare mye makt til ? Eller er det noen triks for å få det sammen ? :?

Skrevet

A du har bøyd armene til svingarmene bak er ikke lite sannsynelig. Gjort dette selv, for mye makt. Og slå på sidene av armene for og presse samtidig kan få de til å passe. Om hjulstillingen er blitt feil, vil en kontroll av hjulstilling vise.

Skrevet

Lurte på om jeg bare skulle prøve å tvinge de nedi, men er såpass at det kommer til å gå litt hardt utover foringene er jeg redd. Men får se litt mer på det i morra. Hvis ikke må annen transport skaffes for å komme seg "hjem" på juleferie :roll:

Skrevet

hva gjorde du for å få ut de gamle foringene? og hva brukte du for å få inn de nye?

jeg brukte makt via andre enden (om du skjønner) da ble brua 5cm breiere, endte opp med å kaste dne og få tak i nye:P byttet foringene på de, passet rett inn.

det jeg gjorde da var å brenne ut de gamle foringene istedet, mye enklere fant jeg ut :P

Skrevet

Når jeg tok ut de gamle brukte jeg en ters.

Er litt redd for at jeg kan ha gjort de smalere når jeg satt inn de nye, brukte en gjengestang med foringer i hver ende og pressa de inn.

Men følte ikke jeg tok så hardt i at jeg skulle klare å bøye hele skiten.

Måtte jo bruke litt makt da men, skulle tru det tålte litt :roll:

Får bare "presse" de litt fra hverandre igjen :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...