Jallis Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 hei, jeg har tenkt å syke om å få ombygge bilen min før nytt år, er det noe som veit hva som må gjøres for å få det godkjent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 etter det jeg har skjønt får du ikke godkjent dette, du må ha 320(6syl) og oppover. grunnen husker jeg ikke desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 etter det jeg har skjønt får du ikke godkjent dette, du må ha 320(6syl) og oppover. grunnen husker jeg ikke desverre Grunnen for dette er at totalvekten på en 318 er mindre enn på 320. Dette pågrunn av ar sekser utgavene har høyere orginal vekt på akselen foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jallis Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 hmm, jævli surt da =\så det er totalt umuligt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Det kan hende at du klarer det om du letter bilen når den skal vises.. Det er en mulighet! Jeg ville først tatt en prat med Helge, eller Bjørn på trafikkstasjonen bare for å få lagt fram at du har planer om den ombyggingen og at du skal skaffe nødvendig dokumentasjon(i ditt tilfelle: dokumentasjon på hva som er forskjellig(kaross skal være likt, andre vesentlige deler som understell, bremser o.l fra 325) Så ber du de om å ta å få veid bilen på deres trafikkstasjon.) Så tar du bare å dropper uvesentlige deler når du bygger om(spylerveske tank, osv.. , kan være behjelpelig med å trikse til slik at bensinmåler viser fullt når den egentlig er omtrent tom, Jonas ;] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Dette får du godkjent ja, men du må sende en søknad først. Nettopp en kompis som søkte. Men de ville ikke godkjenne senkesette,pga vekt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Var vel at senkesettet var ment for 4syl ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jallis Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 ja får bare søke å gjøre det beste ut av det, ombygging blir det lell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 etter det jeg har skjønt får du ikke godkjent dette, du må ha 320(6syl) og oppover. grunnen husker jeg ikke desverre Grunnen for dette er at totalvekten på en 318 er mindre enn på 320. Dette pågrunn av ar sekser utgavene har høyere orginal vekt på akselen foran.. Du kan heller ikke gå over på aksellasten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 alt går ann, det umulige ta bare litt lengre tid... http://bmwe30.dk/ gå inn her så ligger det litt info lykke til da !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå