Gå til innhold

ombygging av e30 318 til 325

Jallis
 Share

Anbefalte innlegg

etter det jeg har skjønt får du ikke godkjent dette, du må ha 320(6syl) og oppover. grunnen husker jeg ikke desverre :)

Grunnen for dette er at totalvekten på en 318 er mindre enn på 320. Dette pågrunn av ar sekser utgavene har høyere orginal vekt på akselen foran..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende at du klarer det om du letter bilen når den skal vises.. Det er en mulighet! Jeg ville først tatt en prat med Helge, eller Bjørn på trafikkstasjonen bare for å få lagt fram at du har planer om den ombyggingen og at du skal skaffe nødvendig dokumentasjon(i ditt tilfelle: dokumentasjon på hva som er forskjellig(kaross skal være likt, andre vesentlige deler som understell, bremser o.l fra 325) Så ber du de om å ta å få veid bilen på deres trafikkstasjon.)

Så tar du bare å dropper uvesentlige deler når du bygger om(spylerveske tank, osv.. , kan være behjelpelig med å trikse til slik at bensinmåler viser fullt når den egentlig er omtrent tom, Jonas ;]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter det jeg har skjønt får du ikke godkjent dette, du må ha 320(6syl) og oppover. grunnen husker jeg ikke desverre :)

Grunnen for dette er at totalvekten på en 318 er mindre enn på 320. Dette pågrunn av ar sekser utgavene har høyere orginal vekt på akselen foran..

Du kan heller ikke gå over på aksellasten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...