Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Låner tråden litt :

Vil invistere i nye plugger. da jeg ikke vet hvor gamle det er og føler at det er tida da forrige eier ikke var nøye på bilen Så er nok ell gamle plugger på den uten at jeg har sett

gjelder en 97 E36 320i..

Åssen plugger bruker dere med E36 ?

Evt annbefallinger?

Ngk er jo bra, men varme verdi osv?

Skrevet
Låner tråden litt :

Vil invistere i nye plugger. da jeg ikke vet hvor gamle det er og føler at det er tida da forrige eier ikke var nøye på bilen Så er nok ell gamle plugger på den uten at jeg har sett

gjelder en 97 E36 320i..

Åssen plugger bruker dere med E36 ?

Evt annbefallinger?

Ngk er jo bra, men varme verdi osv?

jeg gikk på per hagen og spurte etter plugger... valget var mellom 2 typer plugger til 50 kroner stykket og 150 kroner stykket ;-)

Skrevet

Kjøp originale folkens!

BMW eller GsBildeler.

Selvsagt litt dyrere, men hvor ofte skifter man plugger... hver 40.000 til 60.000 Km eller der omkring!?

Skrevet

Folkens! Skal dere ha det beste av tennplugger ? Kjøpt de nye Pulstar pluggene. Pluggene koster relativt mye. I underkant av 300,- per plugg på autosupply.no Tilbud : 4 for 1000,-

Forskjellen mellom pulsplugger og vanlige tennplugger.

I mer enn 100 år har tennpluggene vært stort sett uforandret i forhold til det de er idag. De har hele tiden hatt en gniststyrke på ca. 50 watt (topp utladningseffekt).

Utseendemessig skiller Pulstar seg lite fra vanlige plugger, siden de skal passe inn på samme sted - men der stopper også likheten.

Pulsplugger er radikalt forskjellige fra konvensjonelle tennplugger!

Pulsplugger har en innebygd pulskrets som lagrer innkommende elektrisk energi fra tenningssystemet og frigjør denne i en meget kraftig puls. I stedet for en gnist på ca.50 Watt som er typisk for alle tennplugger, leverer pulsplugger en gnist med opptil 1 000 000 Watt toppeffekt. Obs! Dette er ikke skadelig for motoren.

Jeg har en 318is 93 modell som jeg gikk til innkjøp av disse pluggene på. Bilen fikk merkbart mer effekt og respons på lavere turtall og ble mye friskere. Bensin forbruket gikk også ned. Fungerer helt topp :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...