m20b25turbo Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 som topic, er det noen her som har prøvd dette eller vurderer å kjøre med det? jeg vurderer dette på min m20b27 turbomotor! å velge datasprut er liksom ikke det letteste valget siden alle forhandlerne anbefaler sine egne produkter! jeg er ute etter et stabilt å bra sprut som ikke blir noe tull med noen å dele erfaringer med angående valg av sprut!? MS billigst ved innkjøp og dyrest i lengden....? Autronic dyrest ved innkjøp og billigst i lengden...?
ivarf Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Vipec funker som bare det. Jeg bygger en del motorer både for gate og bane, og har brukt alt fra haltech, dta og electromotive til autronic, efi technology og motec, men har kuttet ut de andre og satser nå bare på å bruke vipec. Fungerer veldig stabilt og er mer enn godt nok til de fleste. Har nettop montert i en BMW og det fungerte helt klokkerent¨. Prisen er veldig lav i forhold til det tekniske nivået på sprutet. Kan anbefales! MVH Ivar
OLEZZ Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Hvor skaffer man vipec, og hvem mapper det evt?
Kjetta Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 http://www.halandtuning.no/ han her selger det ihvertfall og mapper
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Jeg selger også Vipec, har samarbeid med Håland tuning. Har kjøpt motorbenk som kommer opp å går i løpet av vinteren, så da blir det skikkelig mapping også. Ikke bare vei kjøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå