Blø-Racing Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Beskrivelse Ekte orginale alpina felger med låsbare kopper til BMW med 5x120 boltsirkel.(Har stått på E30 M3) Fram felger er 8.1/2-17 ET:12 med 215.40.17 Bak felger er 9.1/2-17 ET:24 med 245.35.17 Toyo proxes dekk foran + bak. Er slitt på kantene,(typisk toyo) men bra på midten. Det er ingen kast i felgene, er utrolig strøken. Ene fram felgen har så vidt begynnt og flasse litt lakk på kanten. Ikke kant kjørt. Ellers er dem 100%! 9000.- Ligger ute på Autodb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Tror du må få på en link, jeg finner dem ikke på autodb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blø-Racing Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Her er koden på annonsen. AutoDB-kode: 2040530 Skriv koden inn på (Finn bil med AutoDB-kode:2040530) på høgre side. Prøver å legge ut bilder her me, men dem kom ikke. Skal prøve en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2040530 Synd de er så langt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Er da ikke så langt, går mye vogntog fra sunnmøre og mot deg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blø-Racing Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Er et stykke for og komme og bare se. Skal ver enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Må jo ikke selge de hjula! Passer jo Uber på bilen.. Får vann i munnen når jeg er forbi og bilen står ute Støken bil Sett du har hatt den ute får salg. Ble den solgt eller har du go bilen enda? (bor oxo på vestnes) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blø-Racing Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Er tøffe hjul, men jeg er ikke så glad i akkurat denne type felger. Så da kan noen som virkelig liker sånne bli en lykkelig eier. hehe Den har ikke lagt ute til salgs med meg som eier, men den låg ute på finn.no før jeg kjøpte den. Kommer ikke til å bli til salgs på lenge lenge lenge enda hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 bytte mot 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blø-Racing Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Har kjøpt nye. Skal kun selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 mulighet for å sende felgene? Fikk greit lyst på de felga til min E24. Men er ikke sikker på dette enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Røren Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei! Har du bilder av felgane på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blø-Racing Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Ja det er sikkert mulig å gjør. Men vet ikke helt hva det koster. Blir jo sikkert en palle det der, å det er sikkert ikke billig til oslo. Men jeg har aldri sjekket hva det koster. Det har jeg, mange og. Men jeg prøvde og laste opp bilder her men de kom ikke med sist. Kan prøve en gang til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Røren Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Såg no fin ut med dissa hjula der.. Ka felga bilen blir å sjå med frammover da? (he sett den nokken ganga i ålebyen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hadde du giddet og undersøkt fraktkostnader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå