maasoey Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Bilder: Funker helt strålende, selger grunnet at jeg ikke kan bruke den på jobben, siden jeg jobber på et skipsverft, der det er veldig mye sveisestøv og sånt. Det å bytte simkort hver dag blir rett og slett bare for mye prakk! Dårlige bilder, skal se om jeg får ordnet noen bedre straks, om det faktisk er interresse for det? (La opp bildet 4.Des)
LordPalo Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Ville foretrukket litt sveise støv istedet for knust skjerm jeg:)
maasoey Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Knust? Det må nok være synsbedrag! Sitter med telefonen i handa akkurat nå jeg! Skjermen er hel den? EDIT: Bildet er nøyaktig 22 sekunder gammelt!
Morbus Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 ser knust ut på bildene, men det er refleksjoner fra skjøtene i takplatene dine.
LordPalo Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Byr deg 2100 kr for mobilen. Er du ofte i trøndelag? Jobber du på "slippen"?
maasoey Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Jeg jobber på Fosenmek. ja Eller, det heter vel Bergen Group nå. Holder til i Argon-brakka.
LordPalo Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Ok. Da kan vi jo møtes i trondheim for eks? Hvis det blir jeg som legger inn det høyeste budet... Like langt å kjøre for begge.
maasoey Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Har ikke akkurat lagt ut noen auksjon, bare lufter salg. Får jeg ikke det jeg ønsker, blir det ikke salg heller. Betalte over 5 tusen for denne i sommer, så jeg ønsker ikke å tape så veldig mye på å selge. Problemet mitt, er at jeg kommer meg ikke noen steder mens jeg er på jobb, siden vi ikke har så mange firmabiler til rådighet. Og mens jeg er her, så jobber jeg 7-8 hver dag.
LordPalo Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Ok. Trekker da budet mitt idet jeg trenger ny mobil før jul. Ps. Denne har sunket endel i pris, da det har kommet noen nye toppmodeller ifra nokia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå