marius paulsen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 noen som vet hvem som selger disse i norge? vet at schmiedmann selger disse men nekter å kjøpe noe som helst hos et slikt patetisk firma. er disse 2 eller 3 delte? eller for å spørre på en annen måte kan man bytte ut kanten til en breiere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 ...hvorfor er Schmiedmann patetisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Googlet litt og fant ut at breieste dimensjon du kan få de i er 9,5x18" og 11,0x19". Regner med det er 18 eller 19" som blir mest aktuelt på en E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 når man bestiller noe så kommer det kanskje. avogtil kommer det ting som ikke er bestilt osv.kan ikke si at jeg har en eneste posetiv opplevelse med å handle med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 ok,11" må vel bli nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 contnental skaffer disse = ) Giljen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Superdekk forhandlere får tak i Daytona Race. Jeg kjøpte mine 9,5 & 10,5 x 20" fra dem. Men du kan også bestille direkte fra Tyskland, jeg har skrevet noe mailer med en bedrift i Tyskland og de hadde på lager. Det er forøvrig 2 delte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå