mY6 Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Hei, Merker i går at håndbrekket har sluttet å ta. Har vært ganske slakt lenge, men nå tar det ikke i det heletatt. Kan stramme det helt opp, men allikevel dytte bilen med 2 fingre. Så, hvor er den mest logiske plassen å starte? Kan det være at brekket bare må strammes? Men det virker jo igjen litt merkelig i og med at det plutselig sluttet å gripe. Takk
Vegar br. Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Må nok bytte bremsebånd høres det ut som.. Har du prøvd å stramme i trommelen da?
S.Nilsen Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 kan prøve og stramme litt,eneste er at fjern på skruene ryker,men det holdt og strame på min
Stephan.s Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Kan høres ut som bremsebånd. Slik så mine ut da håndbrekk sluttet å ta:
mY6 Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Høres ut som om dere er ganske enstemmige her, ja Men, synes det er litt merkelig at bånda må skiftes, når det skjer såpass plutselig? Er uansett ikke store utgiften, må nok ta skivene og klossene i samme slengen også
Lars89 Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Kan jo være en av vaierene har røket da... Men ville uansett skifta alt når jeg var i gang, så slipper du å tenke på det på LENGE.
Bjørner Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Prøv å stramme først, evt ta av og se om banda er slitt helt ned. Når du strammer banda med strammeskruen bak, så husk å ta løs virene på handbrekket. Hvis du bytter banda bak må du uansett etterstramme når du har brukt brekket en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå