Hankook Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Bilen har full kasko. Så det er en forsikringssak, håper på og få beholde bilen mange kjekke deler jeg vil ha da jeg SKAL bygge en ny E34 men da også med motor. Bilen er ikke mulig og bygge opp igjen da den er rimelig rammeskjev. Fikk bekreftet pr. tlf. igår att den var erklært død. Håper dette svarte en del av dere:-) Slaget ruta fikk var av overnaturlige krefter da jeg var forbannet og frustrert:-P
LittleAngel Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 huff å huff, dette va triste greier.... kondolere så mye.... men hu fekk jo ejn siste gotur då komme t å savna den bilen, ta vare på di minnene du har me na=) glede meg t d bler ny e34 på gang:P goe klem t dg=)
Hindmost Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Bilen har full kasko.Så det er en forsikringssak, håper på og få beholde bilen mange kjekke deler jeg vil ha da jeg SKAL bygge en ny E34 men da også med motor. Bilen er ikke mulig og bygge opp igjen da den er rimelig rammeskjev. Fikk bekreftet pr. tlf. igår att den var erklært død. Håper dette svarte en del av dere:-) Slaget ruta fikk var av overnaturlige krefter da jeg var forbannet og frustrert:-P Denne så stod utfor Chemtech bygget i Risavika?
-Erik- Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Huffamei. Så ikke noe serlig ut dette her Håper alt ordner seg!!
Bjørner Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Ærsj, flott E34 ! Knuste en Ford Capri 2.8i på underkjølt asvalt, var veldig nært å gå riktig ille. Ble redda av flaks og sikkerhetsbelte. Kom over i motsatt kjørebane og ble truffet av en annen bil i ca 70 -80km/t i bakparten, da jeg var på tur ut i grøfte på venstre side. Bilen ble så rammeskjeiv i sammenstøtet at frontruta spratt ut... Var med på bygge om en 520i til en 535i, som var sidekollisjonsskada, artig prosjekt
lloydsb Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Kondolerer så mye.. utifra skadene, blir den mest sannsynlig kondømt Og når man tar det på kasko dvs din egen feil. Får du ikke lov til å kjøpe vraket får en billig penge eller ta deler av den(hvis du tar det på kaskoen) Har vært i samme situasjon selv
Random Hero Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Kondolere... den bilen der var så jævlig konge. Kommer til å savne den. mvh Skarpenes
Hankook Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Bilen har full kasko.Så det er en forsikringssak, håper på og få beholde bilen mange kjekke deler jeg vil ha da jeg SKAL bygge en ny E34 men da også med motor. Bilen er ikke mulig og bygge opp igjen da den er rimelig rammeskjev. Fikk bekreftet pr. tlf. igår att den var erklært død. Håper dette svarte en del av dere:-) Slaget ruta fikk var av overnaturlige krefter da jeg var forbannet og frustrert:-P Denne så stod utfor Chemtech bygget i Risavika? Stemmer det.
Hankook Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Bilen erferdi taksert. Fikk ikke beholde vraket, men klarte og krangle meg til og skru av senkesettet og skinninteriøret. Uten om det så vardet ikke mye deler som var brukende, uten om bakparten og interiør. Motoren, er knust og tilogmed girkassen var det ettstort hull i:-( Men men, Kan ikke skylde på andre enn meg selv, og får heller ta uhellet som en erfaring og ta lærdom. Blir nok en nye e34 på meg, da en M (håper jeg) Kondolere... den bilen der var så jævlig konge. Kommer til å savne den. mvh Skarpenes Næhmen, e du og blitt medlem her omsider:-D Btw. Eg tvile på att e39 blei laga i 94:P
Kobar Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Hankook: Kjenner du en som kjører en gul 4 dørs e30 som bor nær Randaberg? din bil likna veldi på dem som var og så på bilen da jeg solgte den
Ørjan^^ Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Hankook: Kjenner du en som kjører en gul 4 dørs e30 som bor nær Randaberg? din bil likna veldi på dem som var og så på bilen da jeg solgte den Den som står utenfor hinna lakkering?
Kobar Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Hankook: Kjenner du en som kjører en gul 4 dørs e30 som bor nær Randaberg? din bil likna veldi på dem som var og så på bilen da jeg solgte den Den som står utenfor hinna lakkering? stemmer kjenner du`n?
Heske Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Hankook: Kjenner du en som kjører en gul 4 dørs e30 som bor nær Randaberg? din bil likna veldi på dem som var og så på bilen da jeg solgte den Den som står utenfor hinna lakkering? stemmer kjenner du`n? Solgte E30 for en måneds tid siden og handlet ny bil så det er nokk ny eier som har bilen der:D Å det er samme bilen som du så når jeg var og så på e30. Må til slutt få kondolere og håper at neste e34 som kommer i gården din håkon blir mye råere og sprekere Det va synd har sinsykt mange gode minner fra e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå