Hankook Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Før: Utforkjøring pga. underkjøling traff en garasje av betong og resultatet:-( etter: Setter pris på om att folk kan holde slebrige kommentarer for seg selv, da jeg nærmest er mentalt knust selv etter å ha ødelagt min store kjælighet:-( Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 utrolig pen på første bildet... synd det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Kondolerer!Håper det gikk bra med alle personer som evt var der da det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Uff, utrolig kjedelig! Underkjøling er noe av det værste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Kondolerer!Håper det gikk bra med alle personer som evt var der da det skjedde. Takker. Jeg var alene i bilen kl: 05:45 på vei til jobb. Er utrolig glad for att det ikke ble noen skade på personer, var kun matrielle skader på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 huff.. trasige greier. det var jo en virkelig flott bil det der! kan jeg være så frekk å spørre hva slags senk du hadde på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Huff huff.. Kondolerer så mye. Så jo veldig bra ut på "før" bildet.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Synd det der Knuste du hode i frontruta? såg sånt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Auda, det ser ut som det smalt bra! Godt det gikk bra med deg. Vi får håpe du kommer deg bak rattet igjen så fort som mulig. Kondolerer med tanke på bilen. Den var knallfin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Utrolig grom E34 Kondolerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 huff.. trasige greier. det var jo en virkelig flott bil det der!kan jeg være så frekk å spørre hva slags senk du hadde på den? Er usikker på hvor mye det er men det er ett vogtland sett. Nr. på fjærene kan jeg finne til deg hvis du vil. Synd det der Knuste du hode i frontruta? såg sånt ut.. Nei det var min frustrasjon etter uhellet, da jeg endte opp og slå i ruta. Til alle som lurer så gikk jeg rett ut av bilen etter uhellet og var kun svimmel. Eneste skaden jeg fikk var en nakkesleng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Bra at det gikk bra med deg då..i følge bildene av bilen sku mann tro du hadde fått deg en skikkelig karamell.. Viktigste er at du er i orden og ingen ble skadet..alt annet kan fikses med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Uff så utrolig kjipt da.. Så veldig fin ut Har en 520 med samme farge selv jeg og den fargen er jo bare helt nydelig Jeg skal selge min snart for en billig penge, kanskje det hadde vært innteresangt for deg så du kan bygge deg en like fin bil igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Kjedelig. Alle som ødelegger biler det er brukt mye tid på (det ser ut som om du eller en annen har brukt mye tid på bilen) har jeg sympati for. Forsikring ? Håper jeg ikke vrir gaffelen i låret ditt nå ,men..... Har kasko på E34'n vi. Koster ikke så mye ekstra pr år. Tips til alle andre med E34. Sjekk hva kaskon'n koster før dere velger det bort. NB. Dette var et tips til andre , og ikke dritt til deg. Jeg håper av alt jeg har at du kommer fint ut av denne ulykksalige hendelsen , og jeg håper du kan få igjen bilen din uten "ekle" ekstrakostnader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 ÆVÆv Så ergelig Synes selv det er like trist vær gang en flott E34 går til hugg. En arbeidskollega skallet sin bil på fredag på ei bru. Sideskade fanger til fanger. Utrolig nifst Spes når asfalten ser svart og fuktig ut, men ikke har begynnt å glinse. (hvis du forstår meg rett) Da er det lett å tro det er bra grep. Hva blir neste bil? Ny E 34? Er som med kjærester og andre skuffelser dette vet du. Ved brudd tenk framover og gled deg til neste møte Kanskje en M5? Ps! Obs nakken en stund da. Ikke bær tungt eller anstreng nakke rygg hvis du kjenner det strammer. Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå