Dirty Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 hei satt inn en helt ny 325 clutch i mitt m50b28 bygg. men den holdt ikke så lenge her om dagen røk den. den har hatt problemer med å holde igjen når jeg putter 2gir da slurer den til tider. men ja nå er den helt død har en ny 325 liggende. men vet ikke om jeg gidder å montere den hva burde jeg kjøpe ? ikke alt for dyrt, orker ikke ha noe av\på clutch det skal jeg ha på banebilen så det for holde. er tross alt ikke bare meg som kjører bmwn i heimen. så ja tips tas imot
hagenisse Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 UUC har noen svinghjul og clutch-kit som kan være interessante. Koster jo fort noen lapper, men.
JonasD Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Sorry for at jeg skriver i tråden din. Men jeg tregner også ny clutch til en 325 90 mod. Hvor finner jeg det?
NiklasJa Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Ess selger clutch fra Sachs som skal holde noen gamper. Edit: Det er clutch med fjærer. Men ligger kansje litt høyt i pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå