andreee Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Trenger følgende: Trenger også skiver/klosser bak! Evt hva annet større passer? fra 740 passer det? mvh andré Panser H.Lykt SKAFFET Grillen/grillholder. Vindussveiven V bak om det har noe å si. H.fangerføring til bakfanger. Deksel h.side i motor rom over hjernen? Store tinga helst i rogaland området grunnet blir dyrt med frakt + del. Noen som har en delebil i området?
glennarl Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 jeg har panser i bergen. også har jeg det dekselet og vindussveiv:) send pm
AlXz Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Har grill (med nyrer) og deksel over (+ under) hjernen. Går billig da jeg ikke har brukt for dette, og det bare tar plass. Delene ligger i Spydeberg, så må vel sendes evt?
Jan Helge Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Hei har en 91mod 520i som hugges, ring 41370845. Bilen står på i rogaland.
andreee Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 syke priser noen skal ha , tror dere selger gull eller? Men ser et som jeg har fått tak i , tusen takk for tilbude resten.
andreee Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Trenger også skiver/klosser bak! Evt hva annet større passer? fra 740 passer det? mvh andré
GiljeN Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 andre dra me deg jarle heim t meg så har eg ca alt du trenge t goee pris panser,grill å grill holder ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå