orrig Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Yo homiez ! Er det noe forskjell på karoseriet, motorfester, eksos, bremsene osv fra en 316 med m40 og en 318 med m40 ? Evt en 318 med m40 eller m43 motor ? Saken er at jeg har nettopp overhalt motoren med min med ganske mye nytt som er en m40, men jeg smalt den til heeeelvette her om dagen, begge stillingene ble sannsynligvis tatt og kanaler og diverse shit, men motoren er i tipp topp stand og ingenting tatt der, så jeg tenkte jeg skulle finne en bil med havarert motor og bare bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 homiez, den var ny... Sett over alt fra E30'n du har i bil nummer to. Passer. (motor +++, gir, eksos) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orrig Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg har bare en smelt E36 318 med m40 motor nå som det meste er vraket på utenom motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg så ikke hva slags bil det var. Gjetta E30, men jeg svarer akkurat det samme på E36. når du har kjøpt deg en bil nummer to, så kan du sette alt over, uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orrig Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Og i tillegg få det godkjent ? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 søknad og den vraka som donorbil, ikke umulig. Forhør deg med biltilsynet og foreta ett søk her på forumet. Tema angående godkjenninger har vært oppe før (mildt sagt ) : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orrig Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Vet dette med søkefunksjon, men de fleste sitter bare å drømmer om å bygge om til 325, og siden det egentlig er helt urealistisk får dem så lager de masse tråder her om det. Men i mitt tilfelle, hvem gidder å bygge om en 318 til en 316\318 ? Veldig veldig få, ergo ingen tråder ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Vet dette med søkefunksjon, men de fleste sitter bare å drømmer om å bygge om til 325, Hvis du kikker på 325-trådene, er problemet at du ikke får lov til å endre totalvektene i vognkortet når du bygger om - derfor kan 316-325 by på vansker. Hvis du sjekker vektforskjellene mellom 316i og 318i, vil du nok finne at du vil få mye mindre problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orrig Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Takk takk : ) Men motorfester å sånn ? Ingen som vet om det passer bolt'on ? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå