DanielMK Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Heisann. Min fyrste tråd på Bimmers, so be kind .. Har ein BMW 525i e39 1996 mod som har gått perfekt fram til no. Idag då eg skulle heim ifrå jobb, oppdaga eg raskt at noko var gale. Bensinmåleren, speedometeret, turtelleren, forbruksmåleren, temperaturmåleren på motoren, utetempmåleren og lysene som viser om tåkelys framme eller bak er på, virket ikkje. 100% dødt .. I tilegg virket ikkje venstre tåkelys (kurvelys) framme .. Har sjekket sikringer både framme i dash og i bagasjerommet, og alle Ser fine og heile ut .. Noen ideer? Har ikkje opplevd dette før, på min game e36 eller på min nye e39, fram til i dag .. På forhand, takk ! Daniel
Erik S. Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 velkommen til forumet! De symtomene du nevner er helt make til gåen sikring så dersom sikringene er hele tyder det jo på at kretsen er brutt et annet sted! Det har vært flere med samme problem i det siste, men vet ikke om de har funnet noen løsning. Du kan jo bruke søkefunksjonen og se om du finner de andre topicene...
CS Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Sikker på at du ikke har en 523 eller 528 da 525 i e39 kom som 2001 modell. Ikke at det spiller så stor rolle kanskje. Elektronikk problemer er noe drit. Som han over sier mener jeg det har vært flere tråder i det siste om det
Hansh Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Målt sikringene med multimeter også? Kan se hele ut selv om de er røket. (Regner med det er en 523 siden det da er 2,5 l motor)
DanielMK Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 523, 2,5l ja. Det stemmer Idag har faktisk problemet fikset seg sjølv .. No virker alt. Uten at eg har gjort noko som helst. Rare greier ... Får se kor lenge det held seg slik. Uansett, tusen takk for svar og ein fin velkomst til forumet !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå