tevosupra Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Står den på Nesset?? Den står i Levanger;)
Torbjørn E39 Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Da er det den jeg har sett ja. Har håpet at det ikke er glatt ned den bakken når jeg har kjørt ned der... Mener det sto en annen E30 der tidligere? Elr tar jeg feil..
R Andersen Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Men jg tar alle mine carbondeler gjennom Paal på HPC composites;) Han er suveren på service og kvalitet;) Jeg har akkurat handlet panser av han sammens med noen andre, så kjenner litt til han. Hvis du skal få laget deler, så si gjerne ifra. Det blir jo billigere hvis flere er med, og jeg vet om flere som også kan være interessert i carbondeler.
tevosupra Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Da er det den jeg har sett ja. Har håpet at det ikke er glatt ned den bakken når jeg har kjørt ned der... Mener det sto en annen E30 der tidligere? Elr tar jeg feil.. Du har nok rett her ja;)
tevosupra Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Men jg tar alle mine carbondeler gjennom Paal på HPC composites;) Han er suveren på service og kvalitet;) Jeg har akkurat handlet panser av han sammens med noen andre, så kjenner litt til han. Hvis du skal få laget deler, så si gjerne ifra. Det blir jo billigere hvis flere er med, og jeg vet om flere som også kan være interessert i carbondeler. Det skal jg gjøre;) Skal snakke med han om M3 snart,men jg regner med jeg går for hele bilen her og. Men ikke sikkert det blir i 2009,for se. Så spørst det litt på når han kan ta seg tid til det og, for er en del arbeid når det gjelder hele bilen,
Torbjørn E39 Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Du må slenge deg med på tråden om treffene jeg prøver å dra igang i Nord- Trøndelag da Har ikke vært noen suksess enda, men regner med folk har det like travelt før jul som meg. Skrur du i garasjen elr? Kunne vært morro å fått til et treff der vi kunne avlagt deg et besøk å sett og pratet bmw
tevosupra Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Du må slenge deg med på tråden om treffene jeg prøver å dra igang i Nord- Trøndelag da Har ikke vært noen suksess enda, men regner med folk har det like travelt før jul som meg. Skrur du i garasjen elr? Kunne vært morro å fått til et treff der vi kunne avlagt deg et besøk å sett og pratet bmw Det meste av skruingen kommer til og skje på Tevodekk Trondheim tenker jg;) Treff er god saker;)
Berild 1 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Carbon E30 M3 hørest ut som en meget bra ide Har vert i kontakt med hpc anngående carbondeler til min m3 allerede, men jeg får ikke tid i vinter så d blir utsatt for min del.. Håper denne tråden blir like detaljert som carbonsupra tråden på gatebil forumet.. Gleeeeeder meg til fortsettelsen:D
Ole@Automote Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Fanken det var jo bilen jeg skulle kjøpe det der!!! Men vellkommen til klubben da. Blir tøff denna høres det ut som
m20b25turbo Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 takk for bilpraten i dag:) denne bilen har jeg stoor trua på, dette blir rått!!! sendte deg pm angående det vi snakket om i dag! mvh paul.
Mr.Silver Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Så det ble M3 på deg ja Radni Ser ut til å bli ett morsomt prosjekt dette her da.. Gleder meg til å se resultatet Får ringe på deg neste gang jeg er i Tr.heim så kan jeg komme oppom å slå av en prat:) Mvh Kenneth
tevosupra Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Carbon E30 M3 hørest ut som en meget bra ide Har vert i kontakt med hpc anngående carbondeler til min m3 allerede, men jeg får ikke tid i vinter så d blir utsatt for min del.. Håper denne tråden blir like detaljert som carbonsupra tråden på gatebil forumet.. Gleeeeeder meg til fortsettelsen:D Den skal bli detaljert denne ja;)Kommer en del oppdateringer etterhvert;)
tevosupra Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Fanken det var jo bilen jeg skulle kjøpe det der!!! Men vellkommen til klubben da.Blir tøff denna høres det ut som Fikk en grei deal på den;)
tevosupra Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Så det ble M3 på deg ja Radni Ser ut til å bli ett morsomt prosjekt dette her da.. Gleder meg til å se resultatet Får ringe på deg neste gang jeg er i Tr.heim så kan jeg komme oppom å slå av en prat:) Mvh Kenneth M3 har alltid vært en bil jeg skulle ha kjøpt,men Supra tok litt mye cash og tid;) Men nå er den ferdig snart, da blir det til til M3. Ja må stikk innom;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå