Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg fikk idag mine gassdempere. Jeg kan skubbe de ut og inn men bare hendene. Det skal vell ikke gå? Må jeg fylle på gass eller er de gåen?

Evt. hvor får man fylt på slik gass?

Mhv Ole Vik

Skrevet

Gassdempere er egentlig to typer, de du har er enkeltrør dempere hvor bare olja er trykksatt med gass for å redusere skumming. dobbelrør har gass i ytterrøret og trykker olje gjennom en ventil ut i det, disse har løft.

Skrevet

OK, men de skal vell ikke være sånn som det er nå? Kjøpte de av en her på forumet.

Hva må til for å få fiksa det? Må få de på i løpet av veka, side eu-kontroll :|

Skrevet

La de stå på høykant over natta, så kan du lufte de i morgen ved å trekke de helt ut og inn igjen tre ganger så er de nok i orden. dette skal altid gjøres med nye dempere. husk de skal være på høykant når de luftes og helt til de er montert.

Skrevet

Ok, Men kommer de til og bli stivt når jeg får på fjærene da? Litt kjedelig om det blir akkurat som det er nå:P etter en fartshump så gynger jeg i 2-3 sekunder etter :P

Skrevet

Mener du at de må stå opp i rett posisjon liksom? Har mine tvil om at de vil fungere på bilen skjønner du:P Jeg greier og ta de ut og inn, det tar litt tid. Kjenner at den tar, men føles som om det er lite olje eller noe :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...