Fashionman Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Bytter den mot min e39 523 touring;) Stor stasjonsvogn som er tipp topp stand;=) Mindre horses, men knall for kona di;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perkjetil Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Hører rykte om at bilen er til salgs igjen.. I såfall til vilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 egentlig ikke tilsalgs men alt selges for den rette prisen. Har egentlig ikke lyst og selge den alt for god bil å kjøre pluss at det går fort når man ska kjøre forbi. ingen farlige situasjoner. bud? har skiftet en del små ting på den nå. nytt speilglass til 3800 kr. noe følere på motor og bensinpumpe som døde pluteslig. den har visst vært gåen helt siden jeg kjøpte bilen, bilen virket som den hang igjen når jeg ga på før pumpa gikk. å slik var den helt siden jeg kjøpte den. skifte luft masse målere, coiler og div annna ditt. så nå er har bilen aldri gått bedre. sykt egentlig:) benket den med defekt bensinpumpe å den hadde 298 hk på hjula. nå er det 372 hk på hjula:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Bytter den mot min e39 523 touring;) Stor stasjonsvogn som er tipp topp stand;=) Mindre horses, men knall for kona di;) det spørs egentlig. bilder er jo ett pluss. å så kommer det ann på mellom legget da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Nye bremsepapir på bilen doffa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 mhm.. ny brenstoff pumpe. gammle som satte talla så langt ned. funka ikke mer en 50 % den gammle. plus at jeg skiftet senosrene på alle fire cammene. to var full av olje. å dem var fra 1999:) funka lenge gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Da va M bilen solgt var en tung dag å slippe taket på gromm bilen. men men ny er bestillt. 335 D 2008 mod. er jo ikke så langt fra i hk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg