sondred Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Trenger begge forskjermer, panser, frontfanger, gril, hovedlykter å blinklys. HASTER
StianA Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 har angel ayes hovedlykter og bliklys og orginal frontfanger dersom du er intressert ;
Nøstbakken Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 eg har org lykter med fk blink lys. Av den sorte typen.. Har org fanger med ein dtm spoiler til , men spoileren trenger litt plastring og sparkling.. Den går nok veldig biligt.. den er lakka i calypso rød.. fangren er heil og pen, alle lister følger med...
Pes Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 skaffet deg delene enda? har venstre framskjerm vist du trenger det
Eirik Viste Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Hei. Du bør sjekke ut en hel 328i coupé som jeg selger i deler. Har du fått en skade kommer du ikke mye billigere unna enn dette. Dette er veldig bra karosserideler uten skader og rust. Men da må du bestemme deg raskt, fordi forskjellige deler er det flere som er interessert i å kjøpe. Ikke så veldig langt å kjøre for deg heller til Birkeland utenfor Kristiansand. Eirik.
Eirik Viste Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Fikk nettopp vite at han som jeg skal mekke sammen med reiser til Oslo på lørdag. Han kan ta med alle delene du trenger til deg i Skien for 500 kr. Så blir det lettvint for deg. Lyktene passer sikkert ikke, men karosseridelene er i veldig bra stand. Eirik. 92 22 65 44.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå