Gå til innhold

Ett par spørsmål om montering av cruise controll i e30.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har ett par spm angående montering av cruise controll på e30.

Hvor skal hjernen plasseres?

Hva skal gjøres med den gasswire delen som følger med?

Og sist, Er det noen som har ett bilde av hvor den gongen til kjørecomputeren er plassert?

I den papp plata under rattet på dashen ;)

mvh.

Skrevet

Den såkalte hjernen legger du bare bak den plata under rattet, el finner et sted og feste den. Pass bare på at ledningene når frem til den.

Fest gasswiren til throtle feste på gasspjeldet. Skal være 2 "øyne" på bilen. En der gasswiren sitter nå og en til. Så er det bare og se hvor denne enheten passer best og hvor det virker naturlig at den skal stå.

Tror den gongen skal sitte i den plata ja, er det ikke utforming med hull til den da? Husker ikke jeg.

Skrevet
Den såkalte hjernen legger du bare bak den plata under rattet, el finner et sted og feste den. Pass bare på at ledningene når frem til den.

Fest gasswiren til throtle feste på gasspjeldet. Skal være 2 "øyne" på bilen. En der gasswiren sitter nå og en til. Så er det bare og se hvor denne enheten passer best og hvor det virker naturlig at den skal stå.

Tror den gongen skal sitte i den plata ja, er det ikke utforming med hull til den da? Husker ikke jeg.

jo, kan jo hende den skal sitte der noe sted, men jeg vet ikke hvordan det ser ut, så jeg vet ikke helt hvor det blir.

Skrevet

Da har jeg koblet opp hjernen, og gasswire motoren og det som var med.

Men er det noen som vet hva de småledningene som ligger i ledningsnettet er med?

Den ene er noe form for kabelsko, med isolasjon på.

Og den andre ledninga er brun med en orginal festeklips (hanne)

Hvor er hunnen? :P

Skrevet

Jeg har ikke peiling, men ett godt råd er og lage bedre beskrivende emnetitler.

Eks: Trenger hjelp, montere cruise-control e30.

Da kansje flere melder seg inn i diskusjonen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...