Jens Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Jeg lurer også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Jeg også ! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325arve Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 sorry, lite svar her:P men har bilen enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 du har pm fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xX-DON-Xx Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 er veldig intresert,, hvor ligger ørsta?? er det med hovden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 lyst på e39? kan ta din som delbet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Har bilen air condition? (om det er det du mener med ac?) Hva er det med girspaken på det ene interiørbildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkyjan Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Meget pen bil! frister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Har bilen air condition? (om det er det du mener med ac?)Hva er det med girspaken på det ene interiørbildet? ja, den har air condition;) girpaken. den står vell i første gir. er dogleg kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Tror du snakker litt imot deg selv her nå OAF skrev: Pen bil. Lignet en del på min gamle... er det sportskasse på denne?dogleg? ser den står i gir bakover...... aRmitage skrev: takk takk:) den er helt perfekt. nei det er ikke dogleg kasse på den:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Innbytte i mc mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Bytte i Volvo 240 Turbo? heheh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Tror du snakker litt imot deg selv her nåOAF skrev: Pen bil. Lignet en del på min gamle... er det sportskasse på denne?dogleg? ser den står i gir bakover...... aRmitage skrev: takk takk:) den er helt perfekt. nei det er ikke dogleg kasse på den:( Hmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg