Olsen Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Sitter for tiden med to biler, og da er det kanskje like greit å selge den ene ANNONSE PÅ FINN Om ønskelig kan større versjoner av bildene legges ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Er dette alt for dyrt, folkens? Prisen inkluderer årsavgift for 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 er ikke for dyrt nei men er vanskelig og få solgt biler om dagen virker det som :\ lykke til vidre med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Har bilen ASC+T ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Har bilen ASC+T ? Den har ASC (uten T). Det jeg merker av forskjell på den og den som er på min nye E46 er hovedsakelig at den bråker mer (antispinnlyden har jeg hørt folk omtale den som på E36). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Hvordan vet du at den ikke har T ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Hvordan vet du at den ikke har T ? Sorry, det vet jeg vel ikke helt sikkert. Må nesten ta en kikk i instruksjonsboka først. Trodde kanskje ikke det fantes på -97? Noen som vet? Du har egentlig et godt poeng, for det står bare "ASC" på knappen i E46'en også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Om du oppgir rammenr til ditt BMW-verksted tror jeg det kommer fram på utstyrliste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Om du oppgir rammenr til ditt BMW-verksted tror jeg det kommer fram på utstyrliste. Det har jeg faktisk gjort en gang, men er ikke nevnt i lista. Slenger den inn her uansett: 79 Elektrisk soltak i stål 114 Tåkelys 124 Kjørecomputer, stor 140 GSM mobiltelefon i armlene (erstattet med vanlig armlene) 197 Lettmetallfelger, BMW-styling 208 BMW Business RDS radio/CD (erstattet med Pioneer-spiller) 309 Oppvarmbare forseter 310 Varseltrekant og førstehjelpssett 311 Røykepakke (røykfri!) 312 Skipose 369 Bortfall av modellbetegnelse 371 Dansk instruksjonsmanual 373 Skinnratt 374 Airbag for sidepassasjer 375 Elektriske vinduer foran 376 Nakkestøtter bak 380 Lyktespylersystem 440 Servicekontakthefte Europa 441 Transportpakke (tja, har ikke nøkler til låsen på skistativet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Når kommer Eu-kontroll på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Når kommer Eu-kontroll på denne ? https://svvgw.vegvesen.no/http://timepl ... Nr=PC81709 30.09.09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Hei Ser for meg ut som om det er noe begynnende rust i hjulbue/ bakskjerm? Grått interiør er aldri en høydare! Hvordan ser den ut under? Sevicehefte? Ser vi pris på 35-40? Har selv lagt ut biler uten respons. Bla fruens 99m E39 sort II 530 dat til 169000 uten å få en telefon Ligger en 320 på autodb med rust i forskjermer til 24000. Denne er penere, men dobbelt så dyr. Innbytte? Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 H?Grått interiør er aldri en høydare! Pedro Da er nok du en av de få som vil ha beige interør,men det skal du få lov til også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Hei Ser for meg ut som om det er noe begynnende rust i hjulbue/ bakskjerm? Grått interiør er aldri en høydare! Hvordan ser den ut under? Sevicehefte? Ser vi pris på 35-40? Har selv lagt ut biler uten respons. Bla fruens 99m E39 sort II 530 dat til 169000 uten å få en telefon Ligger en 320 på autodb med rust i forskjermer til 24000. Denne er penere, men dobbelt så dyr. Innbytte? Pedro Servicehefte: Ja, siste service var inspection I Interiøret er ser endel lysere ut på bilder enn i virkeligheten. Det har i løpet av vinter'n dukket opp litt lakkrust på bakskjermer og en dør (og litt oppunder bakluke). Synes jo veldig fort på hvit bil. Jeg finner en ombygd 318->320 '91-mod til 25000, hvis det er den du mener? Min er nå endel nyere og ikke herjet med. Men er selvsagt villig til å diskutere prisen. Men jeg tar som sagt på meg årsavgiften for 2009 når den kommer, og det er jo 2700 bare der. Innbytte: har ikke akkurat behov for to biler, men en bra E30 er alltid interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg