Bmw mann Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Trenger en LMM til min s50b30us. Denne motoren er som dere sikkert vet en M50 på 3l å 240hk. Holder på og bygger om til inviduelle gasspjeld, alu innsug + turbo oppsett på ca 500hk. Spørsmålet her er : Jeg trenger en Lmm før jeg får på plass turbo oppsett og alt. Kan jeg bruke Lmm fra en S50b30 ? Eller må jeg spesialbestille en til S50b30us ? OG, kan jeg bruke Ecu fra en s50b30 ? Er jo en us m3 maskin dette, snakket med folka på flissundet, og vis jeg bytta hjernen, lmm og bygde om til inviduelle gasspjeld ville jeg få tilnærmet lik effekt som er i eu m3`n på 3l . OG, hva størrelse tror dere vil være rett på gasspjeldet inn på alu innsuget ? 70mm ? Og det blir en erstaningen for Lmm ? Sikkert noen "dumme" spørsmål, men må jo lære...
ivarf Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Gløm alt det der og kjøp mapsensorbasert datasprut. Så virker det i alle fall.. No offence.. Ivar
Bmw mann Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Fant ut det igår Siden jeg allerede skal bygge et turbo oppset på 500+ kan det være like så greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå