beelsebub Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Har en webasto thermo top T tilsalgs. Denne går på bensin og er helt ubrukt. Selges komplett med timer og eksosanlegg for kun 4000,- Særdeles kompakt varmer som bør være mulig å montere enkelt. Har kjøpt dieselbil så det blir lissom ikke så mye bruk for den da. Treffes på tlf 91749170 Befinner seg i trondheim
iNthe Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 jeg er litt grønn når det gjelder webasto og slikt. men hva av er det egentlig som følger med? hva er eksosanlegget? kan det monteres i alle bensinbiler "enkelt"?
S.Arnesen Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 jeg er litt grønn når det gjelder webasto og slikt. men hva av er det egentlig som følger med? hva er eksosanlegget? kan det monteres i alle bensinbiler "enkelt"? Dette lurer jeg også på...
turboxs Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 det er en sak som varmer opp motoren. dette er det endel jobb å koble opp. den skal plasseres et sted i motor rommet skal kobles inn på vannet skal kobles inn mot vifta i bilen det må tilpasses eksos skal vite hva en driver med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå