opt Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Er det noen som kan svare om dette settet passer E36 M3 og eventuellt E36 Sedan & Touring ? De vil passe alle e36 uten valsing med oppgitte dekkdim. Men de vil ikke gå på foran hvis man har coilovers. I tillegg vil jeg anbefale stivt understell for å unngå subbing. Kjørbarheten med slike på e36 kan diskuteres. Har man senk tror jeg at man vil slite mye. Rart de har pakker med så brede dekk. Jeg har samme i 18" og 255/35 fulgte med til bakdekka. Det subbet utrolig mye og måtte gå for 245/30.. Da må du ha hatt annet innpress. Alpina leverte org biler med 265/40-17 og et 46, dvs tilnærmet det samme disse. Med justerbare dempere og stive fjærer skal det være mulig å kjøre med. Jeg er enig med deg da, det er ubrukelig på e36. Men nok ot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Kjøp det på gs, snakka med dem i dag... Der fekk man gode tilbud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Kjøp det på gs, snakka med dem i dag... Der fekk man gode tilbud:) Ok....hva har dette med min salgsannonse å gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Har du lest på side 2 angåande meg Tony? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Har du lest på side 2 angåande meg Tony? Oj,der var ett innlegg jeg desverre ikke har sett..... Settet er 100% skade og lytefritt ! For bilder se bla. : www.hartge.de Mvh Tony Soprano ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Solgt til Driv3r ! En meget hyggelig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Hei då har eg kommen meg heim. Felgene var strøkne og passer supert på bilen, merka ingen subbing eller noe sant ista, kjørte og på fartsdumper. Men bilen trenger kansje litt senk, men erkje nødvendigt. Takk for ein hyggelig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Hei då har eg kommen meg heim. Felgene var strøkne og passer supert på bilen, merka ingen subbing eller noe sant ista, kjørte og på fartsdumper.Men bilen trenger kansje litt senk, men erkje nødvendigt. Takk for ein hyggelig handel Råaste felgane på Eid ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Du får ta og montere dei på E36`n no å sjå om dei passa der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Du får ta og montere dei på E36`n no å sjå om dei passa der.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg