Gå til innhold

Hartge Classic 235/35/19" - 265/30/19" *Solgt !*

Tony Soprano
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan svare om dette settet passer E36 M3 og eventuellt E36 Sedan & Touring ?

De vil passe alle e36 uten valsing med oppgitte dekkdim. Men de vil ikke gå på foran hvis man har coilovers. I tillegg vil jeg anbefale stivt understell for å unngå subbing. Kjørbarheten med slike på e36 kan diskuteres.

Har man senk tror jeg at man vil slite mye. Rart de har pakker med så brede dekk. Jeg har samme i 18" og 255/35 fulgte med til bakdekka. Det subbet utrolig mye og måtte gå for 245/30..

Da må du ha hatt annet innpress. Alpina leverte org biler med 265/40-17 og et 46, dvs tilnærmet det samme disse. Med justerbare dempere og stive fjærer skal det være mulig å kjøre med. Jeg er enig med deg da, det er ubrukelig på e36. Men nok ot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei då har eg kommen meg heim. Felgene var strøkne og passer supert på bilen, merka ingen subbing eller noe sant ista, kjørte og på fartsdumper.

Men bilen trenger kansje litt senk, men erkje nødvendigt.

Takk for ein hyggelig handel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei då har eg kommen meg heim. Felgene var strøkne og passer supert på bilen, merka ingen subbing eller noe sant ista, kjørte og på fartsdumper.

Men bilen trenger kansje litt senk, men erkje nødvendigt.

Takk for ein hyggelig handel :)

Råaste felgane på Eid :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...