gt325 Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 ser at det blir solgt dyser av forskjeldige str cc. og noen med lav ohm og andre med høy ohm??ossen veit jeg hva jeg skal ha ang ohm?høy eller lav??hva er det på bilen min i dag? sen 91mod 325coupe. håper noen kan hjelpe meg?? mvh gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Ta deg en tur innom realoem.com og sjekk delenummer på dysene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Lagt ut en del info tidligere under: Tekniske linker. Du har 192CC dyser. http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Så har duy høyomhs dyser også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt325 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 takker så mye for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 men 91mod 325coupe. kom vel ikke coupe i 91 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 sikkert produsert etter 10 mnd 91, altså 92 mod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå