Vaksdal haien Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 Takke Kim nismo Liten opdate Coilovers framme er monter Triksa litt med styringa, fekk litt bedre rattutslag Siden bunnpanno er sopass lav har er laga til ei skliplate som forhåpentlivis skal ta litt av støytn Slepekrok bak er sveit på
H_Vatn Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 dette blir bra! plana og være med på noen treff i år eller? ser bra ut med gs coilovers. har du bilde av hva du gjorde for og få mer ratt utslag?
Vaksdal haien Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Takker... Ja er planen å vera med på alle treff eg kan men er nok på jobb når noken av løpene er ... Har ikkje noke bilder av ka eg gjord med rattutslage nå men kan sjå ka eg får tatt. Det eg gjor var å korte inn styrearmen på spindelen og forlenge stabbstag, kortet inn stabbstagforin og så skal eg sveise på ein vinel på berearmen som eg skal feste stabbstagforingen i.
tangus325 Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Du nerma deg vel ferdi me bilen no? Va no ikkje masse igjen sist gong eg va borte å såg
Vaksdal haien Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 No er det ikkje mykje gjen før den er klar til å skrape i sandfellene Litt bilder etter lakking Her er trekk bilen, blei ein Chevrolet Astro
Vaksdal haien Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Motorrom ferdi Her er bilen etter front og bakrute er montert.
tangus325 Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Vart jo kjempegreie detta her fått prøvd han litt?? syns eg hørte ein hissi 6ar utanfø verkstede her om dagen hehe. Ska du på eikås imåro?
Vaksdal haien Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Takker for fin tilbakemelding Blir ikkje eikås på meg i dag, har ikkje fått skiltena til Astoen endå. No e BE lappen i boks so da e egentli berre skiltena te Astroen og snø so kan stoppa rudskogtur te helge Har ikkje fått prøvd bilen noke serlig og har ingen film endå, men da kjem...
Vaksdal haien Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Blir nok ikkje noke banekjøring på rudskogen i helge, den jævla snøen på viddo So blir nok te at eg tar turen med familievogne son at eg får førarlisens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå