Arild1989 Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Hei. Se der ja, fikk m5 maskin nedi og alt, måtte bosse bilen ja? Kordan gikk det?
Vaksdal haien Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Ja var meir rust enn eg hadde forventa... kanaler, gulv, støtdempertorn, runt rundt fester til panser, sjermer og deler av rammen så eg fant ut eg sparte meg mykje arbeid med å få meg et bedre karoseri .... No e da berre å venta på R2 Gardemoen E på jobb under R1 Eikås
Arild1989 Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Kjiipe greier då. Var rått på eikås, kordan gikk det på gardermoen då? kjenner du thomas dale? kjører 200 sx fra bdt i semipro? Du kjøpte bilen av meg, 525en.
Vaksdal haien Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Var ikkje på gardemoen heller var ikkje noke serli me krone gjen etter kjøp av trekkbil og hengerlappen var på trening her torsdag som var å bilen fuker greit, litt blaut einaste, men eg treng litt meir trening... Sifta hengerfeste på trekkbilen og oljetempmåler på E28n så er eg klar for Frøya R3... Kjenner ikkje Thomas Dale, her ikkje møtt alle i BDT endå. Det er Pedersen bur ja...
Vaksdal haien Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 Vert til Frøya i helge å kjørte R3 i powerdrift, bilen funket bra men når eg hadde begynt å få da te streika motoren Motoren står kubb har lett etter feil men har ikkje funnet den endå, no er motoren tatt ut og holder på å plokke... Her er noken bilder av haimobilen på frøya Bilde av hengerfeste på trekkbilen, jaggu godt eg ikkje kjørte med dette opp
Vaksdal haien Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 Jaja var ikkje planen at bilen skulle stå slik midt i sesongen Funne feilen det var rådelagerne til eine staken som var over ein an Viser litt dårlig på bilde
Vaksdal haien Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Er det noken som har ei 3.8 blokk med veiv og staka til salgs eller ein komplett 3.6 eller 3.8 motor til rundt 20000?
Vaksdal haien Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Skrevet Juli 8, 2010 No har eg bestilt nye rådelager, blir berre polering av veive skulle egenlig våre inne til sliping men har ikkje tid til å dele motoren før til vinteren . So blir nok ein hobbyfix denne gang so får det gå som det går, satse på det holder di to siste rundene i powerdrift,
Vaksdal haien Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Skrevet Juli 16, 2010 No har eg fått polert veive, såg veldi lovende ut. Har målt klaring på di nye lagerene og det og såg lovende ut. No er alt montert og motor er koblet opp gjen, motoren start men har ikkje fått testa den.
destroyy Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Hvordan fikk du buret så langt ned ? kappet hull i gulvet bare? hehe Er det pedersen bur forresten?
Vaksdal haien Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Boret hull i gulve der eg har platene som skal vere mellom bur og karosseri, er ikkje lett å få sveist toppen av buret uten å få det ned fra take . Ja det er pedersen bur...
destroyy Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Aha jeg tenkte å kasse litt opp uansett, men greit å få det så langt ned som mulig når en sveiser Antageligvis du som har gitt de mål da? for har akkurat begynt på buret mitt fra dem nå å det tok litt tid før de fant no mål til buret hehe. Men har du fått lisens på bilen din for drifting? tenkte litt på hovedbøyla når den står så langt bak, var ikke no problem det?
Vaksdal haien Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Eg måtte ta mål ja. Ja eg har lisens på bilen, ingen problem at den står der
destroyy Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Høres bra ut, begynt å lage bokser å da plasserte jeg de ca der du har ditt nemlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå