Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja var meir rust enn eg hadde forventa... kanaler, gulv, støtdempertorn, runt rundt fester til panser, sjermer og deler av rammen så eg fant ut eg sparte meg mykje arbeid med å få meg et bedre karoseri :wink:.... No e da berre å venta på R2 Gardemoen :D E på jobb under R1 Eikås :(

• 4 weeks later...
Skrevet

Kjiipe greier då. Var rått på eikås, kordan gikk det på gardermoen då? kjenner du thomas dale?

kjører 200 sx fra bdt i semipro?

Du kjøpte bilen av meg, 525en.

• 2 weeks later...
Skrevet

Var ikkje på gardemoen heller :( var ikkje noke serli me krone gjen etter kjøp av trekkbil og hengerlappen :( var på trening her torsdag som var å bilen fuker greit, litt blaut einaste, men eg treng litt meir trening... Sifta hengerfeste på trekkbilen og oljetempmåler på E28n så er eg klar for Frøya R3... Kjenner ikkje Thomas Dale, her ikkje møtt alle i BDT endå. Det er Pedersen bur ja...

• 1 month later...
Skrevet

Vert til Frøya i helge å kjørte R3 i powerdrift, bilen funket bra men når eg hadde begynt å få da te streika motoren :( Motoren står kubb har lett etter feil men har ikkje funnet den endå, no er motoren tatt ut og holder på å plokke...

Her er noken bilder av haimobilen på frøya

0muzxvn9asnp0yuv4n0k.jpg

wmfd9v7nsbfx7d0awce6.jpg

twekgrz7ps0l9sdsgamx.jpg

oqmcjc2sz7c1f69lt689.jpg

Bilde av hengerfeste på trekkbilen, jaggu godt eg ikkje kjørte med dette opp

fd3pkym4kct65yvniq9p.jpg

Skrevet

No har eg bestilt nye rådelager, blir berre polering av veive skulle egenlig våre inne til sliping men har ikkje tid til å dele motoren før til vinteren . So blir nok ein hobbyfix denne gang so får det gå som det går, satse på det holder di to siste rundene i powerdrift,

Skrevet

No har eg fått polert veive, såg veldi lovende ut. Har målt klaring på di nye lagerene og det og såg lovende ut. No er alt montert og motor er koblet opp gjen, motoren start men har ikkje fått testa den.

• 3 months later...
Skrevet

Aha :) jeg tenkte å kasse litt opp uansett, men greit å få det så langt ned som mulig når en sveiser

Antageligvis du som har gitt de mål da? for har akkurat begynt på buret mitt fra dem nå å det tok litt tid før de fant no mål til buret hehe.

Men har du fått lisens på bilen din for drifting? tenkte litt på hovedbøyla når den står så langt bak, var ikke no problem det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...