Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker for tilbakemeldinger :D

Tenkte eg skulle å skru i dag, sjå om eg finn ut av ka so gjer han ikkje starta... har ein liten mistanke om at da kan vera bensinpumpen. gjekk over det elektriske eg koblet i går og alt er som det skal

Skrevet

Detta blir morro! En bil og motor som fortjener hverandre :)

Hvor mye plass ble det mellom radiator og termostathuset her? Og hvor god klaring til casterstagsforinga er det fra eksosen? Må litt modifisering til for å få det sammen, men det er jammen verdt det :)

Oppdater ofte når du driver på!

Hilsen Trond

Skrevet

Hei folkens

Vart ikkje start i dag heller :( , må få ein kopis te å ta ein diagnose på motoren, fekk ikkje tenning på pluggane og vart tom for strøm på batteriet so da vart ikkje noke feilsøking... so no blir da stopp i et par veke eg skal på jobb på tirsdag.

Svar til Lokketor

Kanaler trenger eg men kommer til å prioritere motor og understell først :)

svar til Trond.S

Blir gull detta :P Vart ikkje noke å skryta øve 1,5 mellom radiator og termostathuset, Er trur det er ca 2cm klaring til casterstagsforinga...

Det blir mykje tilpassing, hadde no våre lit kjedli viss da hadde våre plugg and play :lol: Skal prøva å oppdatere etter kvert men får ikkje gjort noke på et par veke no :x

Skrevet

svar til Trond.S

Blir gull detta :P Vart ikkje noke å skryta øve 1,5 mellom radiator og termostathuset, Er trur det er ca 2cm klaring til casterstagsforinga...

Det blir mykje tilpassing, hadde no våre lit kjedli viss da hadde våre plugg and play :lol: Skal prøva å oppdatere etter kvert men får ikkje gjort noke på et par veke no :x

1,5 cm er ikke dårlig det. Åssen motorfester og gummiputer bruker du? En kammerat av meg har en med 3,6 og der ble det ikke noe klaring til radiator i det heletatt. Han flytta radiatoren litt fram på ene siden. Ble også veldig trangt mellom grenrør og casterstagsforing som endte med en stykk svidd powerflex :)

Ikke noe gnist var litt merkelig. Men visst hverken bensinpumpa eller pluggene får strøm er det vel ofte noe med veivakselsensor. Virker som den ikke får signal om at motor'n går rundt. Det du trenger å koble til å få liv i den er jo bare ledningene i motorkontakten for tenning, bensinpumpe og innslaget på starter'n. I tilllegg til konstant-strømmen til hjernen og fra batteri til starter da så klart :wink:

Hilsen Trond

Skrevet

Eg brukte m30 motofeste om orginal m5 gummi... har lurt litt sjøl på om det kan vere veivakselsensor, men det er lettest å ta ein diagnose no i første omgang.. takker for råd :) , viste ikkje at bensinpumen og ikkje gjekk viss veivakselsensoren var gåen :shock:

  • 4 weeks later...
Skrevet

Tøft prosjekt!! Artig å sjå at det e fleire som liker E28!! Holder på med det samme sjøl. Men har total renovert bilen å eg da! (m535i) Har igjen å montere motor(3,8 ) + div småtteri. Gler mæ te oppstart !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...