knut_olestad Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Dørtrekka er jo prefacelift, samme som sitter på min 83 modell. Flotte stoler
rolfi Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 De dørtrekkene kom på alle under 525i Bra prosjekt forresten
Der Barockengel Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 De dørtrekkene kom på alle under 525i Ja, på de tidlige årsmodellene - på senere årganger fikk også de M10- og M20-motoriserte modellene et lite stoff-felt på dørtrekket.
Vaksdal haien Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Takker for tilbakemeldinger Tenkte eg skulle å skru i dag, sjå om eg finn ut av ka so gjer han ikkje starta... har ein liten mistanke om at da kan vera bensinpumpen. gjekk over det elektriske eg koblet i går og alt er som det skal
Lokketor Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 du får si ifra vis du er intr i noe karroseri deler osv. har kanaler og vis du er intr gler meg til eg ser denne bilen på veien
Trond.S Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Detta blir morro! En bil og motor som fortjener hverandre Hvor mye plass ble det mellom radiator og termostathuset her? Og hvor god klaring til casterstagsforinga er det fra eksosen? Må litt modifisering til for å få det sammen, men det er jammen verdt det Oppdater ofte når du driver på! Hilsen Trond
Vaksdal haien Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Hei folkens Vart ikkje start i dag heller , må få ein kopis te å ta ein diagnose på motoren, fekk ikkje tenning på pluggane og vart tom for strøm på batteriet so da vart ikkje noke feilsøking... so no blir da stopp i et par veke eg skal på jobb på tirsdag. Svar til Lokketor Kanaler trenger eg men kommer til å prioritere motor og understell først svar til Trond.S Blir gull detta Vart ikkje noke å skryta øve 1,5 mellom radiator og termostathuset, Er trur det er ca 2cm klaring til casterstagsforinga... Det blir mykje tilpassing, hadde no våre lit kjedli viss da hadde våre plugg and play Skal prøva å oppdatere etter kvert men får ikkje gjort noke på et par veke no
Trond.S Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 svar til Trond.S Blir gull detta Vart ikkje noke å skryta øve 1,5 mellom radiator og termostathuset, Er trur det er ca 2cm klaring til casterstagsforinga... Det blir mykje tilpassing, hadde no våre lit kjedli viss da hadde våre plugg and play Skal prøva å oppdatere etter kvert men får ikkje gjort noke på et par veke no 1,5 cm er ikke dårlig det. Åssen motorfester og gummiputer bruker du? En kammerat av meg har en med 3,6 og der ble det ikke noe klaring til radiator i det heletatt. Han flytta radiatoren litt fram på ene siden. Ble også veldig trangt mellom grenrør og casterstagsforing som endte med en stykk svidd powerflex Ikke noe gnist var litt merkelig. Men visst hverken bensinpumpa eller pluggene får strøm er det vel ofte noe med veivakselsensor. Virker som den ikke får signal om at motor'n går rundt. Det du trenger å koble til å få liv i den er jo bare ledningene i motorkontakten for tenning, bensinpumpe og innslaget på starter'n. I tilllegg til konstant-strømmen til hjernen og fra batteri til starter da så klart Hilsen Trond
Vaksdal haien Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Eg brukte m30 motofeste om orginal m5 gummi... har lurt litt sjøl på om det kan vere veivakselsensor, men det er lettest å ta ein diagnose no i første omgang.. takker for råd , viste ikkje at bensinpumen og ikkje gjekk viss veivakselsensoren var gåen
Vaksdal haien Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 Fekk start i går Da va ei startsperra frå alarmen so sto i bilen før og tur og retur på bensin hadde eg greid å kobla feil
kristianbmw Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Gratulerer med oppstart Gøtt og se noen tar vare på e28'ene! Lykke til og godt nytt år
Trond.S Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Gratulerer!!! Detta bare må bli morro det. Godt nytt år! Hilsen Trond
chrisdtr Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Morro at du fikk start Godt nytt år Hilsen Christoffer
Vaksdal haien Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Takker... Eksosen er ikkje ferdi so fekk ikkje høyra om da va noke ulyda i motoren men får no håpa da e bra greie Godt nytt år
Aunli Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Tøft prosjekt!! Artig å sjå at det e fleire som liker E28!! Holder på med det samme sjøl. Men har total renovert bilen å eg da! (m535i) Har igjen å montere motor(3,8 ) + div småtteri. Gler mæ te oppstart !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå