Vaksdal haien Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 takker.. Da blir bra greie da, har du laga prosjekttråd?
Vaksdal haien Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Lenge siden eg har oppdatert no, har fått prøvd bilen litt no, motoren funka bra koksa litt mykje men lura på om det er fordi eg kjører uten lamda. Har og om sider bestemt meg for å kaste bilen, er alt for mykje rust på bilen, så no har eg plokket av di delene som eg kunne få brukt for. Har ein 518i 88mod som eg skal kjøpa no som er veldi bra for rust.
Vaksdal haien Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 Fekk vann og oljetemp i posten i går, glømte oljetykk so den må bestilles
Hans Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Konge prosjekt! Har planer om samme motor i min og! Bilder fra en kompis som satte 38 i e28
Vaksdal haien Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Ja da e berre å begynna, ka stand e da på bilen då? Eg får sikkert nye (gammal) bilen i helge
LarsiPan Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Ser fram til å se dette prosjekte blir fullført Fint at du finner et godt utgangspunkt når du skal bygge om da Så ikke så værst ut den der
opt Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Tøft prosjekt Blir en skikkelig sleeper dette. Får håpe den "nye" bilen er litt mindre opprusta da.
Vaksdal haien Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 No e bilen klar for bossing Gjort litt modifisering på elefanten for å gjøre det lettere til motoren skal i gjen Ordna litt på ledningene mellom motor/sikringsboks og motor/instrument i dag Motoren
Vaksdal haien Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Er vell ikkje noken so har ein diff sperr til salgs. halst nermast mulig 3,91 utveksling.
LarsiPan Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Damn! Den så strøken ut! Hvordan er støtdempertårna bak? Og bagasjerommet ellers?
Vaksdal haien Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Ja detta e eit godt utgangspunkt , støtdempertårn bak ser bra ut, bagasjeromme og e bra, men kjem nok ikkje te å begynna på denne for eg kjem heim på neste friperiode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå