Morty999 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 ja håper det blir noe liv. kommer en RF forsterker etterpå. som vistnok skulle klare å ekslpodere dissa basserne mente han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 da har jeg handla inn litt mere greier, tror om det? mangler kun forsterker til frontsett og cd spiller nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 du burde bygge om hatehylla litt for den er jo vanligvis helt jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 hvordan bygge om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 du tar av den filt plata som er i (papp?) å bruker den som mal til og lage en i spon/mdf men ikke for tjukk da det ser ikke ut, rakk du ikke se min når jeg var oppe hos deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 det er vel bare stål,isolasjon og den papp plata hattehylla består av. sånn ser min ut atm ser bedre ut, og er mye bedre og feste høytalere i husker ikke tjukkelsen i farta men det var 19mm eller mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 høytalerne mine er skrudd fast i metallet igjennom den org hattehylla, syns ikke det ser så gærnt ut men ja, jeg skal mulig bruke 6,5" høytalere bak isteen for de 6x9, så jeg får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå