GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Hvis du mener til IXen din er det snakk om å montere M50B25-motor (ref. den andre tråden) (24v 192hk) og da må du ha oljesil og bunnpanne fra en M50IX. Bunnpanne og oljesil har du nå også :wink:

Skrevet

hehe..

Altså, ikke får å være frekk, selv om det kanskje høres litt sånn ut, men tror i bunn og grunn ikke du skal trimme så veeeeeldig mye mer før du har lært bilen bedre og kjenne og er en habil mekaniker som tørr å hive seg ut i det meste.. Bytting av motor er likesom ikke bare å klippe og lodde ledninger, og ellers bare løfte ut motoren og løfte inn en ny en.. All annen trimm som porting, planing og endring av volum er også kanskje ikke noe jeg vil anbefalemed mindre du har skrudd ENDEL før, og har tilgang til bil du kan bruke i mellomtiden, samt en god garasje med masse verktøy..

Mere trimming kan også i mange tilfeller øke risikoen for at deler ryker, girkasse, kardang, fordelingskasse osv.. Så med mindre du vet hva en oljesil er, og at dette var kødd, tror jeg likeså godt du skal la være ;)

Det er dyrt med verksted

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...