Gå til innhold

1987 E30 325i: Mottar felgforslag med takk S2.

Leadfoot
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann gutter og jenter.

Bilen jeg kjører er en Alpinweiss todørs E30 325i, pre-facelift med blått stoffinteriør. Den er litt spesiell, egentlig. Eneiers bil (min fars), akkurat rundet 90 000km (garantert, siden den er eneiers), totalt original bortsett fra oljer, felger og dekk. Bilen har aldri blitt skrudd på eller lakket om eller noe som helst. Fylt opp med alt av options, inkl. kjørecomputer, soltak, LSD, sportsseter, hekkspoiler i bilens farge. Såvidt meg bekjent alle options bortsett fra M-tech kit og skinninteriør, noe jeg er glad for at den ikke har.

Det er dog en bruksbil og har begynt å bære preg av dette. Jeg er klar over en bulk i panser, en rustflekk under frontruten, to rustflekker bak døren på førersiden, og en på venstresiden. I tillegg har den begynt å buldre litt ekstra (den bråker deilig, vil jeg påstå) i det siste, så det spørs om man må lappe litt på originaleksossystemet ;)

Bilen ruller på originalt stål uten deksler på vinterdekk (elsker faktisk utseendet) og 15-toms (tidsriktige) Fondmetal på sommerdekkene. Men dekkene er nesten like gamle som bilen så de begynner å bli litt slitt. Skal se på Alpina eller BBS-felger på den til sommeren (var planen hvertfall). Høyden forblir nok original.

Jeg har tidligere eid en 1967 Volkswagen Boble 1500 med racingstriper og senking. Legger ved bilder av denne.

cry6b6mlf9t2wx3aqd22.jpg

dkv16d57vb1wyx4gcwvq.jpg

3tesppbamnul8t587kdx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet. :)

Og den bobla der holdt jeg faktisk på å handle i januar/februar eller når det var i år.. Om det ikke var rett før nyåret. Ihvertfall endte jeg opp med å kjøpe ei anna ei, som står pent og pyntelig lagret nå. Bobler er artige biler. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet. :)

Og den bobla der holdt jeg faktisk på å handle i januar/februar eller når det var i år.. Om det ikke var rett før nyåret. Ihvertfall endte jeg opp med å kjøpe ei anna ei, som står pent og pyntelig lagret nå. Bobler er artige biler. :D

Takk :)

Jeg kjoepte den i mars. Brukte den som russebil (rosa vinyl striper, intet mer intet mindre) og solgte den til Aalesund i juni.

Takk, nicooo. Bilder kommer litt etter hvert :)

Edit: Fant ett bilde :D

bji6033fg6u75rv8u3do.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hmm, tok endelig noen bilder av monsteret. Vet den er møkkete, vasket den i dag, tok bildene i går. Interiøret er det også en stund siden har blitt rengjort. Det er imidlertid helt strøkent sett bort fra den vanlige plassen på førersetet.

Ikke døm meg for disse bildene (eller de jeg postet tidligere i tråden, de var tatt med mobil), jeg har ikke photoshop eller noe som helst på denne pc'en, fikk ikke engang resizet.

Jeg legger ut flere og bedre bilder siden. Håper noen liker det de ser ;)

gepdm98qxd8ochxnzo86.jpg

1td7qlg0mst63ssaou2j.jpg

ea5usm4ckaegy025q2a3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange igjen av disse som er orginale, å ikke minst så lav km som den der :)

Hvorfor er du gla for at den ikke har m-tech og skinn om jeg tørr spørre?

Velkommen til forumet forresten :)

Takk :)

Er ikke veldig glad i M-tech 1 kitet til E30. Litt for kantete for min smak. Skinnint. er fint nok i begynnelsen, men vanskelig å holde dem fri for sprekker o.l. Sitter veldig godt i stoffinteriøret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...