Leadfoot Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Bump. Vil gjerne ha forslag til sommerfelger på denne. Den har nå Fondmetals fra 80-tallet, ganske tøffe disse, men litt små og begynner å bli smålei av dem. Og den trenger nye dekk uansett, så kom med forslag. Må se pene ut uten senk eller noe særlig tukling med bilen (spacere og denslags er tukling ). Forøvrig skal nytt (BMW originalt) eksossystem bestilles, den bråker noe helt vanvittig nå. Ved gasspådrag snerrer den så hårene reiser seg, men høres ut som en traktor på tomgang og ved bykjøring. Den har passert 91500km nå, må slutte å bruke den. Skal kjøpe meg bil i nærmeste fremtid, så da skal jeg bruke den i stedet. Takk for felgforslag Legger ved ett til bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Noen? Tenker BBS eller Alpina. Må være 4-bolts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 BBS er fete felger til alle BMWer, så gå for BBS RS eller noe liknende de. Elsker de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 BBS RS, Alpina Replika, Hartge eller OZ Futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Alpinafelger er aldri feil Har originale 16" på min, er storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Har egentlig veldig fått veldig lyst på Alpina replikaer i 17', mulig å få tak i slike i 4-bolts som passer på E30? Flere bilder. Er hobbyfotograf, må vite. Jobber som frilansjournalist i tillegg Dagens tema er bilder tatt med deilig solskinn inn i linsa. Gleder meg forresten noe veldig til det slutter å være så vått og møkkete ute at det ikke går an å holde en hvit bil ren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 brock b1 eller borbet A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 brock b1 eller borbet A Så mye kant på en usenka bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 brock b1 eller borbet A Så mye kant på en usenka bil? ja det blir i meste laget vis du ikke skal senke den.. personlig så hadde jeg ikke vært redd for å ha sote på 40/25 eller noe sånt vis du vill ha det orginale preget på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 ja det blir i meste laget vis du ikke skal senke den.. personlig så hadde jeg ikke vært redd for å ha sote på 40/25 eller noe sånt vis du vill ha det orginale preget på bilen... Nja, er ikke så mye at jeg vil ha originalpreg på den som at jeg vil kunne skryte av at den er original Begynner å bli forholdsvis få av disse som er originale og har mindre enn 100k på telleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå