Sir Hofstad Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 17" Widescreen, Core2duo på 2 Ghz, 2 x 120Gb Sata disker, 2Gb minne osv. Med fjernkontroll til mediacenter osv. Ati X1800 256mb skjermkort. Ønsker bud.
Sir Hofstad Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 http://www.notebookreview.com/default.a ... su+Siemens Test, men med dårligere CPU, og bare 1 HD bla.
Sir Hofstad Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 evt du betaler 2000,- for mine stoler? Går ikke for 3 denne, desverre.
Sir Hofstad Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Skjermkort er av type MXMIII og kan byttes ut med nyere skjermkort for de som måtte trenge det. Selv spiller jeg Crysis osv glatt med modifiserte drivere. Er Vista Ultimate på nå, men følger med org XP MCE og alle cder.
Ballder Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Har just presis samme maskin. Den står på døgnet rundt grunnet overvåkningskamera lagrer på denne. Restarter den kanskje en gang i uka. Fungert fjellstøtt for meg i 2 år nå. Kjører xp media center edition på denne. Begynner selvsagt og bli noe treig nå, da begge disker er godt over halvfulle, og aldri foretatt reinnstallering av xp.. Den beste maskinen jeg noen gang har hatt.
Ballder Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Er vel DVI. Så må nok gå for hdmi overgang. Egen kabel til lyden vil jeg tro. Har ikke koblet min opp som mediasenter, så er ikke sikker, men mener det er slik det må gjøres da.
Sir Hofstad Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Skal holde med dvi til hdmi adapter.
Sir Hofstad Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 4500 ved hurtig avgjørelse Og det skal være en SVÆRT god pris.
Sir Hofstad Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 Står til i morgen 21.12 ved midnatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå