Heske Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Hei en kamerat av meg har problemer med instrument panelet på sin e39 523i 96 modell han har kjørekomputeren inne i instrument panelet. Problemet er at alle målerene utenom speedometeret ikke fungerer. Så lurte på om noe andre har vært borti det? eller vet hvordan man fikser det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Jeg har opplevd at spedometer ikke virker pga den ABS sensor på venstre side bak ikke virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heske Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 men her fungerer speedometeret men ikke noen andre målere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Kontaktproblem muligens... Gått over sikringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heske Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 har kjekt over alt av sikringer, men skal se over kontakter muligens i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 prøv å ta av +`n på batteriet i noen minutter... gjorde det på en 520i 2003 mod.. ble bra med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 vart problemet løst eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heske Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 har ikke fått sjekket det enda skal sjekke det i morgen. skal prøve det med ta av + først, takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Det fynka ikke. Men bensin måleren gikk helt til topps og så rett ned igjen når jeg starta bilen. men etterpå var alle målerne helt ute. Bare speedometer som fynker forsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 hmmm.... Kan det ikke være dårlig kontakt i en kontakt bak instrumenta da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 mye mulig.. får sjekke det i helga da. leverte bilen inn på verksted for å fikse noe med eksosen og når jeg fikk den tilbake sist fredag rett før stenge tid, så la jeg merke til at målerne på intrument panelet ikke fynka. Har bare vært i kontakt med verkstedet via tlf etterpå. De mener at de kun har vært under bilen osv.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Har du tatt selvtesten på den å sett om det erreaksjon på dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg Bringer denne posten opp igjen, for jeg har sett litt på det selv nå. Når vi tok av batteriet, så ventet vi i noen minutter. Koblett på batteriet, satte meg i bilen. Tok på tenninga, og vips det ser ut til og fungere, bensin nåla på vei opp, temp nåla på vei opp. 1sek senere, og alt datt ned igjen. Noen som har en idè for hva dette kan vær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39! Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Har det samme prob jeg på en 98 mod tds,å jeg har sjekka kontaktene bak men vart ingen forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 det er somregel fukt som gjør dette,jeg hadde samme problemet, på min testet jeg et annet speedo og da funket alt, så jeg åpnet opp demonterte alt, og lot de tørke over natten, nå funker alt som det skal,bortsett fra bensinmåleren, den går bare ned til 20l så stopper den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå