Minibusa Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Da er det meste demotert, så da er det bare og komme med bud om det er noe som ønskes... Ps. Om det er noen som ønsker karosseriet, så er det bare og rope ut...
///MPower Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 fikk du sjekket de dekslene til belteklikkerene i baksete? og håndtakene i taket begge sider bak. og lufteventil dekslene i gulvet ?
Minibusa Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 fikk du sjekket de dekslene til belteklikkerene i baksete?og håndtakene i taket begge sider bak. og lufteventil dekslene i gulvet ? Har ikke hørt noe fra han som skal ha taktrekket, men gi meg et bud på det du så ordner nok det seg... Lufteventil dekslet i gulvet? Da må jeg få litt mer forklaring, evt bilde så skal jeg nok finne fram det også
Minibusa Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Er ikke så mye som er igjen, men det er noe... Dempere foran+bak Høyre framskjerm Dører høyre side Ratt, snap off og nav Ratt stamme, med tenningslås, og døråser Baklamper (både de på luka og bilen) Dørsider foran Dashbord Servo pumpe Ac pumpe Vindusvisker mekanisme Midtkonsoll Bremser foran (veldig bra stand) Stabstag foran Abs sentral Bremsekraftforsterker Varmeapparat Lister i dør for å holde teppe Div tak lys Kjøre komputer Varmeapparat justerings dings Solskjermer Opptaterer om jeg kommer på mere, og fjerner om det blir solgt... Bud og henting er sterkt foretrukket Og gir gode priser
///MPower Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 fikk du sjekket de dekslene til belteklikkerene i baksete?og håndtakene i taket begge sider bak. og lufteventil dekslene i gulvet ? Har ikke hørt noe fra han som skal ha taktrekket, men gi meg et bud på det du så ordner nok det seg... Lufteventil dekslet i gulvet? Da må jeg få litt mer forklaring, evt bilde så skal jeg nok finne fram det også del nr8 her http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HJ91&mospid=47399&btnr=64_0113&hg=64&fg=05 kan gi 400 inkl frakt for dekslene til belteklikker til baksete begge sider håndtakene i taket begge sider lufteventildekslene i gulvet begge sider
Minibusa Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 fikk du sjekket de dekslene til belteklikkerene i baksete?og håndtakene i taket begge sider bak. og lufteventil dekslene i gulvet ? Har ikke hørt noe fra han som skal ha taktrekket, men gi meg et bud på det du så ordner nok det seg... Lufteventil dekslet i gulvet? Da må jeg få litt mer forklaring, evt bilde så skal jeg nok finne fram det også del nr8 her http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HJ91&mospid=47399&btnr=64_0113&hg=64&fg=05 kan gi 400 inkl frakt for dekslene til belteklikker til baksete begge sider håndtakene i taket begge sider lufteventildekslene i gulvet begge sider Skal sjekke om alt er der jeg...
Mpowerturbo Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 intr i rattet, evt også forbremser om di er i god stand . .
Minibusa Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 intr i rattet, evt også forbremser om di er i god stand . . Bremser er i veldig bra stand, men sendes ikke...
destroyy Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Bakbremser har du ikke lenger eller? Pris på bremsene forran eventuelt?
Minibusa Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Bakbremser har du ikke lenger eller?Pris på bremsene forran eventuelt? Bakbremser er lovet bort, sammen med med komplett bakstilling... Ønsker bud på frambremser... Takluka, taktrekk og styresnekka ble hentet i dag...
Minibusa Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 funnet ut noe mer om de delene jeg skulle ha? Ja faktisk De er der de... (tror jeg) Skal ta et bilde og sende deg jeg, så jeg ikke har misforstått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå