Minibusa Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Selger ikke kun bærebruer bak? uten bremser og demper Om det kommer noen vettu bud på diff, stikkakslinger og bremser så kan vi gjøre det sånn... Men splitter den nok ikke for bare bærearmene
destroyy Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 aith..... Kaaaanskje jeg kan ta hele sulamitten.... det skal jo gå rett på e28 mener jeg. Men har jo liksom nyinnkjøpte bremser og dempere....
Minibusa Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 aith.....Kaaaanskje jeg kan ta hele sulamitten.... det skal jo gå rett på e28 mener jeg. Men har jo liksom nyinnkjøpte bremser og dempere.... Bare og komme å hente det Dempere vil du trenge, for de er solgt...
Minibusa Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Deler kan tas med til rudskogen til helgen, men må da ha beskjed tidlig torsdag...
mr.turbo Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 1000for ratt å nav. så tar jeg det i dag. seng meg pm
Minibusa Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 1000for ratt å nav. så tar jeg det i dag. seng meg pm Ikke sett denne... Men desverre... Dette selges for 1500,- Dashbord, dørsider og div deksler solgt... Fjørbein og bremser foran, og ratt er fortsatt til salgs... Pluss div annet som står på s 13...
Minibusa Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Deler som er igjen for salg: Servo pumpe x2, Bra stand, kr 350,- pr, kan sendes Kjørekomputer evt m/varmeapprat/klima justering, bra stand, kan sendes, kr 750,- Ratt, snap-off og nav,Bra stand, kan sendes, kr 1500,- for alt... Fjørbein foran, bra stand, må hentes, kr 1000,- Div, el bokser/styringer, ta kontakt... Dørlåser, rattstamme m/ tenningslås og nøkkel. Må hentes. kr 500,- Stabstag foran, ok stand, må hentes, kr 500,- Ac pumpe, virker som den skal, bud Innvendig speil, m/dimmer kr 300,- Viskermekanisme, virker som den skal, kr 500,- må hentes Bremsekraftforsterker, bud ABS sentral, bud Bilder kan skaffes på forespørsel...
Minibusa Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Noe deler igjen... Har også det meste av el styringer og relèr fra denne bilen, så om du trenger noe er det bare ta kontakt...
endre88 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 kastet karoseriet ? ledningene som går inn i speddometeret had du di med litt ledning ? forige eier av bilem min har bare ødelagt allt bak her ;(
Minibusa Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 kastet karoseriet ? ledningene som går inn i speddometeret had du di med litt ledning ? forige eier av bilem min har bare ødelagt allt bak her ;( Har ikke karrosseriet lengre...
Minibusa Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 hva skal du ha for ac pumpa? Tja... 500,- bør vel være en grei sommer hente pris,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå