BMW-Anders Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 hei! naar jeg soker etter delen jeg trenger til bilen min paa koed kommer det opp stræbearm, i alle fall slenger med ett bilde, kan jeg plis faa kjope den, eller hele forstillinga hadde vart fint i alle fall det som er igjen av den! tregner svart snarest:) :)
Minibusa Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 Deler som er igjen for salg: Servo pumpe x2, Bra stand, kr 350,- pr, kan sendes Kjørekomputer evt m/varmeapprat/klima justering, bra stand, kan sendes, kr 750,- Ratt, og nav,Bra stand, kan sendes, kr 500 Fjørbein foran, bra stand, må hentes, kr 1000,- Div, el bokser/styringer, ta kontakt... Dørlåser, rattstamme m/ tenningslås og nøkkel. Må hentes. kr 500,- Stabstag foran, ok stand, må hentes, kr 500,- Ac pumpe, virker som den skal, bud Innvendig speil, m/dimmer kr 300,- Viskermekanisme, virker som den skal, kr 500,- må hentes H. framskjerm, ausblau, ok stand, kr 500,- må hentes Tak lister, svarte, må hentes, bud... Bremsekraftforsterker, bud ABS sentral, bud Bilder kan skaffes på forespørsel... Dette er igjen... Alt av bremser er solgt... Komplett dash også... Har sendt pm til deg "BMW-Anders"
BMW-Anders Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 jepp leste den. har sendt deg sms! Ser her att du holder til i akershus, rostilling 500,/ jeg kommer og henter den pa lordag, er ikke hjemme for fredag desverre:) ringes nermere helgern:D Mvh Anders
Minibusa Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 jepp leste den. har sendt deg sms! Ser her att du holder til i akershus, rostilling 500,/ jeg kommer og henter den pa lordag, er ikke hjemme for fredag desverre:) ringes nermere helgern:D Mvh Anders Den er god
Minibusa Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Snap off solgt... Rattet med naver fortsatt igjen og går billig
Minibusa Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 har du stab.stag bak?? Desverre... Men har foran
Minibusa Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Fortsatt noen gode deler igjen... M5 fjørbein foran stab stag foran kjørekomputer el styringer m5 bremsekraftsforsterker osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå