NeonMuffler Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 kunne du sendt noen bilder av dørene på PM? og hvor holder du til? kan jo hentes har ikke lyst til å selge denne løst?
Minibusa Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Holder til på Oppaker, 5 mil nord for oslo...
Minibusa Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 kunne du sendt noen bilder av dørene på PM? og hvor holder du til? kan jo hentes har ikke lyst til å selge denne løst? Kan jo gi et bud på den så vurderes det jo...
Minibusa Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Åssen stand er felgene i ? Er noen merker her og der, så det er ikke noen utstillingsfelger. Men helt ok...
Minibusa Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 har sendt deg en PM .. Beklager, var visst ikke alene om det Har visst oversett den. Om det er flere som ikke har fått svar, gi meg et hint da... Litt større etterspørsel på dette en jeg helt var forberedt på Ligger rett ut med omgangsjuken, men begynner og demontere så fort jeg klarer og gå mer enn 100 m fra dass, eller holde meg i minst 2 timer i slengen
Gjest Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Må bare si att det er HELT FORFERDELIG og selge en tilsynelatende strøken e34m5 t i deler.! Håndlaget i 891 stk bare. Det er min mening.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Må bare si att det er HELT FORFERDELIG og selge en tilsynelatende strøken e34m5 t i deler.! Håndlaget i 891 stk bare. Det er min mening. Er nok tatt inn fre sverige denne. Så er jo tatt inn for å gjøre det som blir gjort med den:) Bedre enn å gjøre sånn her enn å kræsje den
Minibusa Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Snap off, ratt og nav er demontert og klart til henting...
Grasatfahrer Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Må bare si att det er HELT FORFERDELIG og selge en tilsynelatende strøken e34m5 t i deler.! Håndlaget i 891 stk bare. Det er min mening. nja , det øker jo antagelig verdien på de som er igjen. for å få dette regnestykket til å gå opp så må vel bilen ha kostet rundt 50 000kr inkl mva. Og så har en alt arbeid med å demontere og sende ut deler . En S38 motor plukker jo en lett opp her på forumet for 20 -30 000kr inkl gearkasse , men dette er vel reknet på. forøvrig så er det jo kjekt med litt deletilgang
M30bXx Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 bremse calippere forran, mye skal du ha for dem ? hvis de er strøkne
Minibusa Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 bremse calippere forran, mye skal du ha for dem ? hvis de er strøkne Ønsker og selge dette komplett f+b...
Minibusa Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Taktrekk med høytalere? Pris?? Tja... Vet ikke helt, men er jeg på helt på jordet om vi sier 2 tusen? Komenter gjerne pris, da jeg ikke vet... Det må hentes!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå