E30_Dale Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Sweet felgar og pressa! Ka trykk har du planlagt å kjøra? Du har vel forsatt orginal innmat, eller kjøpt smiddt?
Niklas Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Oioioi, dette har eg venta på! Gler meg til å sjå resultat!
einar Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 jada fek startan i går men må få sent programvaren til usa for ny mapp fekk litt mye bensin me de nye dysene filma litt me i phone men va dårlig mic så blei mye støy. er standard innmat skal vel være 9psi tror jeg er usikker
einar Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 hehe ja GLEDE MEG TE SNØEN forsvinne eg å prøvan litt å treffe ska bli heilt konge hørra me thune om han ska ha me seg dei kjekke veninnene sine denna gongen o
///Naitsirk Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Se her ja Da var'n montert her også ser jeg. Hadde første oppstart i helga jeg og Syns det var trangt hos meg jeg men det her så jo umenneskelig trangt ut
einar Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 haha ja ikkje mongen plasser du får mer en en finger imellom
Thunegutt Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 hehe ja GLEDE MEG TE SNØEN forsvinne eg å prøvan litt å treffe ska bli heilt konge hørra me thune om han ska ha me seg dei kjekke veninnene sine denna gongen o Alltid greit å ha en nødplan hehe
j_b Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 hvor mye effekt er det du kan få "lov" å ha med orginal innmat? hvor mye kostet kitet og hvor kjøpte du det fra?
ealoken Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 ikke mye plass her heller ser jeg, har montert samme kittet på en bil for et par uker siden, ikke plass til annet litt godvilje og en finger.
einar Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 har hørt at rundt 500hk skal gå heilt fint på denne motoren. kittet kommer fra usa å heter rms kittet koster 7000dollar + mva+frakt så koster litt skal bli 470-480hk me ny mapp i orginal hjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå