einar Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 angående ombygging så er biltilsynet blitt strengere å bmw tjener ikkje penger på at vi får godkjent bilene våre så de gidder ikkje å gå god for ombygging så jeg vet ikkje kjører med 6rib reim men må nok opp på ei 8rib eller denne slurer ikkje:)
Kristov Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Man skal passe litt på den sideveis belastningen man utsetter veiva for ved å sette på alt for grov reim.
Thunegutt Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Det går nok bra! Ellers kjøper han bare en motor til hehe
thomas_ja Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Satan så bra ut med tannreim ja:) Noen som har hatt problemer med sideveis belastning på bmw motor?
eirikbg Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Blei bra med hvit, men må innrømme at jeg liker best svart Fått tak i ny motor forresten?
einar Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 hehe ja har fott tak i ny motor å fott priser på smidd innmat så skal bli gøy å se kor godt bilen komme te å gå til slutt skal kjøre me rundt 15psi = ca 1bar
Thunegutt Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Uff, da blir det å demontere min motor til vinteren igjen også hehe
eirikbg Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 hehe ja har fott tak i ny motor å fott priser på smidd innmat så skal bli gøy å se kor godt bilen komme te å gå til slutt skal kjøre me rundt 15psi = ca 1bar Blir det datasprut samtidig da eller?
einar Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 vet ikkje heilt ennå må begynna å kjøpa de viktigaste tingå fyst me motoren å innmaten
einar Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 då va motoren kjøpt å der va den nya blokkå lakka
Thunegutt Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 Her går det unna! Ikke tatt sommerferie ennå ser jeg Var det noe brukanes motordeler igjen her da? Har du forressten bestillt ny "mat" til motoren?
einar Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 ja må jo gi gass å ikkje ligga på latsiå alt var heilt topp inni motoren:) et ødelagt veiv lager men har jo 2 veiver så er ikkje noe problem
einar Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Skrevet Juli 28, 2010 da var ny innmat bestilt stempler arias med s54 design pauter råder nytt pakningssett til hele motoren nye lagrer å arp bolter http://www.racemarque.com/index.php?opt ... &Itemid=80 en link til rms for de som vil se litt av hva de tilbyr viss noen har noen spørsmål til han så kan jeg spørre for har en go dialog med han og fine priser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå