SSM Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Det gjør det absolutt, har lyst på slikt selv jeg. Men går nok for stål bur lakkert eller fornikklet.
einar Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 hehe vist du krasje så hardt at alu bure knekke så må jo brann mennå spa deg ut av luftdysene i bilen
Morstan Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Haha Skal litt mer enn en dytt til for å "knekke" aluminium som en sa her =)
Mikael-B Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Tja, hvis det er såpass tynnvegga som jeg regner med det er, så blir det hvertfall bøyd og bulka ved rulling. Hvis det skal knekke og sprekke, så skal det ganske mye til. Sveisene sprekker opp før metallet gir etter. Men det ser hvertfall veldig tøft ut
sn-racing Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Hei, hvor kjøpte du det skrudde buret? pris? noen som vet hvor man får kjøpe skrudd bur til e-36 coupe?
SSM Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Hei, hvor kjøpte du det skrudde buret? pris? noen som vet hvor man får kjøpe skrudd bur til e-36 coupe? Parts'N Retards og Quality Wheels and Tuning importerer Wiechers i Norge så jeg vet om hvertfall.
einar Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 kjøpte det på bimmers til ein fine pris
einar Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 har demontert heile bilen under for å lakke trevers å alle andre stag under bilen å montere justerbare camber stag bak. venter framdeles på stempler å resten av delene fra usa har venta litt lenge nå syns eg
bmwe_e36 Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Fordi aluminium sprekker og revner, lite sikkerhet i det. Blir bare spiddet i stadenfor å bli beskyttet. hehe ja tåpeligbur. burde handlet i stål. men ser jo fint ut er ikke så siker på det jeg da men, er ganske mange serier med aluminum. noen serier er sprøere en andre. er bare og bruke en seig type. Og det har okså en del med herdeprossesen med alu'n okså. vis det er noe som skjer så regner jeg med at det heller gir etter.
eirikbg Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Hvordan går det Einar? Du burde vel ha klar noen bilder nå?
einar Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 har noen bilder på telefon som eg ikkje har hatt giddå te å lagt ut men blir full jobbing å oppdatering nor delene fra usa komme
Bimmcat Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 da har jeg fott gjort litt i dag Heisann, imponerende prosjekt. Har en M3 selv som jeg planlegger bur til, og lurte i den forbindelse på om du brukte lang tid på og montere dette buret? Og måtte du sveise noe ved montering? Lykke til videre?
einar Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 kjapt gjort å montera skru bur. må sveisa forsterkningsplater under bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå