BD Racing Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Har du ikke montert skivene feil vei nå, med tanke på mønsteret ??
einar Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 hehe ja blei litt forvirra nor eg monterte de fyste gongen for eg satt de sonn så du meine men kommer sonn fra k- sport men over til delene jeg har ver´ntet på er nå på vei til norge endelig så kan jeg snart få motor i doningen
JAL_535i Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Står riktig de Det har det vært delte meninger om før.... søkt og søkt og til slutt fant jeg det: viewtopic.php?p=892978#p892978 Se feks Øyvind sitt svar der han sier at iflg K-sport skal de stå motsatt av det einar har montert sine nå. Men det mest logiske er jo at støvet kastes utover.
DreRacing@ Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 man må je se på ventileringa inni skivene for å finne ut hvordan de skal stå
///Naitsirk Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Står riktig de Det har det vært delte meninger om før.... søkt og søkt og til slutt fant jeg det: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 78#p892978 Se feks Øyvind sitt svar der han sier at iflg K-sport skal de stå motsatt av det einar har montert sine nå. Men det mest logiske er jo at støvet kastes utover. Ja, og einar har montert de slik som øyvind ville ha gjort det. Altså motsatt av det bildet i linken din. Virker da mot all fornuft å sende varmen innover.
einar Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 ja er ventileringen inni skiva jeg gjikk etter driter i utvendig
DreRacing@ Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 det er ventileringa inne skiva som sender varmen, ikke slissinga
///Naitsirk Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 det er ventileringa inne skiva som sender varmen, ikke slissinga Du har selvfølgelig helt rett!
einar Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 hehe ja vist ikkje du ser ann så kansje du hørre ann
B1dik Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Kanskje et litt dumt spørsmål, men har du vært noe plaget med subbing ol i skjermene? Tenkte jeg kunne spørre deg siden du har så jævli breie felger:P Har vært plaga med det på touringen min sjønner du. Og må si meg enige med de andre, sinnsykt tøft prosjekt! Likte shmidt felgene bedre jeg men:)
ealoken Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 slissinga tilfører kaldluft inn og fjerner støv, ventileringen skjer innvendig og ut mot felgbanen. slissinga er også innover pga den skal treffe klossen likt heleveien og "skjære" i klossen.
einar Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 har litt problemer med subbing om det er full bil å litt feite kompiser men me 2 stk så kan jeg kjøre på bane uten subbing
SSM Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 har litt problemer med subbing om det er full bil å litt feite kompiser men me 2 stk så kan jeg kjøre på bane uten subbing Thune kan vel vere med uten problemer der hehehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå