Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ja blei litt forvirra nor eg monterte de fyste gongen for eg satt de sonn så du meine men kommer sonn fra k- sport

men over til delene jeg har ver´ntet på er nå på vei til norge :D:D:D:D:D:D:D

endelig så kan jeg snart få motor i doningen

Skrevet
Står riktig de ;)

Det har det vært delte meninger om før.... søkt og søkt og til slutt fant jeg det:

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 78#p892978

Se feks Øyvind sitt svar der han sier at iflg K-sport skal de stå motsatt av det einar har montert sine nå. Men det mest logiske er jo at støvet kastes utover.

Ja, og einar har montert de slik som øyvind ville ha gjort det. Altså motsatt av det bildet i linken din. Virker da mot all fornuft å sende varmen innover.

Skrevet

Kanskje et litt dumt spørsmål, men har du vært noe plaget med subbing ol i skjermene? Tenkte jeg kunne spørre deg siden du har så jævli breie felger:P Har vært plaga med det på touringen min sjønner du. Og må si meg enige med de andre, sinnsykt tøft prosjekt! Likte shmidt felgene bedre jeg men:)

Skrevet

slissinga tilfører kaldluft inn og fjerner støv, ventileringen skjer innvendig og ut mot felgbanen.

slissinga er også innover pga den skal treffe klossen likt heleveien og "skjære" i klossen.

Skrevet

har litt problemer med subbing om det er full bil å litt feite kompiser men me 2 stk så kan jeg kjøre på bane uten subbing

Skrevet
har litt problemer med subbing om det er full bil å litt feite kompiser men me 2 stk så kan jeg kjøre på bane uten subbing

Thune kan vel vere med uten problemer der :P hehehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...